Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@05:37:34 GMT

عملیات نفس گیر نجات فیل با CPR + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۲۸۳۲

عملیات نفس گیر نجات فیل با CPR + فیلم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، یک ویدیوی دلخراش لحظه‌ای را به تصویر کشید که تیمی از دامپزشکان، کارکنان پارک ملی و داوطلبان مجبور شدند CPR را روی یک فیل مادر انجام دهند، در حالی که بچه‌اش در چاله افتاده و  جیغ می کشید.

 این حادثه زمانی رخ داد که تیم امدادی با موفقیت یک بچه فیل را که روز چهارشنبه به همراه مادرش در پارک ملی Khao Yai در استان ناخون نایوک در مرکز تایلند سقوط کرده بود، نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات پارک به رویترز تأیید کردند که بچه یک ساله به داخل چاله  افتاد و مادر از ترک کنار آن امتناع کرد.

هنگامی که تیم امداد به محل رسید، آنها از شلیک‌های بیهوشی برای مهار فیل مادر استفاده کردند، اما این هیاهو باعث شد که او در نیمه راه به داخل چاله بیفتد.

با این حال، این سناریو به بچه فیل اجازه می داد تا از مادرش شیر بخورد، که کمی بچه را آرام کرد.

امدادگران از جرثقیل برای بلند کردن مادر استفاده کردند، اما او احتمالاً به دلیل استرس بیهوش شد. این ویدئو اعضای کارکنان را نشان داد که در تلاش برای انجام CPR برای احیای فیل، روی بدن این موجود بزرگ بالا و پایین می پرند.

بچه فیل جیغ می‌زد و تلاش کرد از حفره خارج شود در حالی که می‌خواست به سمت مادرش برود اما تلاش کرد و در گل و لای لیز خورد.

در حالی که بخشی از تیم به تلاش خود برای نجات مادر ادامه داد، یک بیل مکانیکی برای ایجاد یک مسیر فرار برای بچه فیل بیرونبکار گرفته شد.

فیل جوان بلافاصله به سمت مادر بیهوش خود شتافت و تلاش‌های نجات نتیجه داد. فیل مادر ایستاد تا فرزندش را در آغوش بگیرد در حالی که تیم به سرعت دور شدند تا به خانواده اجازه دهند با آرامش به طبیعت بازگردند.

حجم ویدیو: 21.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26 دانلود ویدیو منبع: فرارو لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر حادثه اخبار حوادث اخبار مرتبط تصادف شدید کامیون با خودرو در تقاطع + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۴ آتش سوزی جزیی در پالایشگاه سوم (فازهای ۴ و ۵) پارس جنوبی ۱۴۰۱/۴/۲۲ ساختمان ۲ طبقه در اصفهان ریزش کرد / احتمال مرگ دختر ۱۶ ساله ۱۴۰۱/۴/۲۲ مرگ ۲ نفر در اثر انفجار تانکر سوخت در مهاباد + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۰ تصادف وحشتناک در اتوبان کمربندی مسکو + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۰ سقوط درخت بر روی خودرو در تبریز + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۰ آخرین ویدیو ها تصادف شدید کامیون با خودرو در تقاطع + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۰۹:۴۱ آموزش تهیه آش کشک و سیرابی + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۰۹:۰۲ سانسور اسم وریا در مسابقه برنامه خندوانه! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۰۸:۵۴ تصاویر ناراحت کننده از خشکی یک رودخانه + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۲۲:۵۸ از جام‌جم تا سمیه؛ قالیباف منتقد چرا سخنگوی صنعت شد؟ ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۲۱:۴۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۹:۴۴ داروی خوراکی که باعث درمان سرطان می شود ۰۹:۱۸ علائم اختلال انفجاری متناوب چیست؟ ۰۹:۱۱ تداوم گرد و خاک و وزش باد در بیشتر مناطق کشور ۰۹:۰۷ واکسیناسیون عمومی آبله میمون در جهان مطرح نیست ۰۹:۰۴ ۲۶ سهمیه کنکور باز طراحی می شوند ۰۹:۰۲ آموزش تهیه آش کشک و سیرابی + فیلم ۰۸:۵۶ مشاهده نخستین مورد از ابتلا به آبله میمون در هند ۰۸:۵۴ سانسور اسم وریا در مسابقه برنامه خندوانه! + فیلم ۰۸:۳۹ بروز یک بیماری مرموز کشنده جدید در آفریقا ۰۸:۳۱ وارد موج هفتم کرونا شده ایم ۰۸:۲۶ اینستاگرام پولی می شود ۰۸:۲۴ ساخت ماهی رباتیک پلاستیک خوار برای پاکسازی اقیانوس‌های آلوده جهان ۰۸:۲۱ ثبت نام فروش فوری سایپا از شنبه ۲۵ تیر ماه + جزییات ۰۷:۳۰ قیمت تور هوایی مشهد ویژه عید غدیر + جدول قیمت ۰۱:۰۶ تست خودشناسی؛ کارتی که به شما پیام خوشبختی می دهد ۰۰:۴۳ فال ابجد روزانه امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۶ تصویری زیبا از ماه ۰۰:۱۰ کاردار سوئد در تهران احضار شد ۰۰:۰۷ عراقچی: نگرانم خداوند در آن دنیا خانم بابایی را مقابل ما قرار دهد و سوالات سختی بپرسد، چگونه پاسخ دهیم؟ ۰۰:۰۴ ستاره‌ای که از رونالدو و مسی پولدارتر است! ۰۰:۰۰ نایب رییس ایرانی AFC سلب صلاحیت می شود؟ ۲۳:۲۴ بررسی میزان سرعت ماشین ها در جاده‌ ها ۲۳:۱۶ دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر شد ۲۲:۵۹ راز تناسب اندام مسی و رونالدو فاش شد ۲۲:۵۸ تصاویر ناراحت کننده از خشکی یک رودخانه + فیلم ۲۲:۵۵ تحلیل متفاوت فاکس نیوز از سفر بایدن: برای احیای برجام است ۲۲:۴۸ بهترین روش شستن سیرابی ۲۲:۴۳ دومین گل ملی پژمان جمشیدی پیدا شد! + عکس ۲۲:۳۸ با این راهکارهای ساده وزن خود را کاهش دهید ۲۲:۳۳ مادر رونالدو، آینده پسرش را لو داد! + عکس ۲۲:۲۳ محبی از استقلال دور شد ۲۲:۱۵ آخرین وضعیت ترافیکی استان تهران ۲۲:۱۳ برنامه گسترده‌ای برای افزایش اکتشاف و استخراج مس داریم ۲۲:۰۸ بادهای ۱۲۰ روزه در راه است ۲۱:۵۵ نماینده قزوین: از خبرنگاران عذرخواهی می کنم، علی رغم آنکه صدای شفاف سازی و اطلاع رسانی‌اند اما صدایشان شنیده نمی‌شود و رسانه خود نیستند ۲۱:۴۸ نشانه های پیدا و پنهان سرطان روده ۲۱:۴۸ سفر بایدن به اسرائیل ۳۸ میلیارد دلار آب خورد! ۲۱:۴۳ از جام‌جم تا سمیه؛ قالیباف منتقد چرا سخنگوی صنعت شد؟ ۲۱:۱۶ فرزندپذیری آسان می شود ۲۱:۰۴ با علامت برجسته ابتلا به امیکرون آشنا شوید + فیلم ۲۰:۴۳ رونمایی از کلکسیون خودروهای جف بزوس + عکس ۲۰:۳۸ اولین زن عراقی مکانیک خودرو + ویدیو ۲۰:۲۶ اسپانیا و پرتغال نامزد میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ شدند ۲۰:۲۱ روش‌های ابتلا و پیشگیری از وبا را بشناسید ۱۹:۴۱ برابری دلار و یورو؛ ضعف اروپا یا قدرت آمریکا؟ ۱۹:۳۷ جذب نیرو در شرکت‌های بزرگ ایرانی از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۹:۳۰ هزینه ۳ شب تور زمینی مشهد ویژه عید غدیر چند؟ + جدول قیمت ۱۹:۲۷ اگر هنوز موفق به دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی نشده‌اید، بخوانید / شاید مشکل حل شد ۱۹:۲۱ برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان ۱۹:۱۶ آغاز دوباره لاتاری خودرویی/ قیمت ها در بازار خودرو گم شده است اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث فیلم ۱۴۰۱ ۴ بچه فیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)
  • (ویدئو) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز