Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: راهِ آقاییِ ابدیِ ارتش، تربیت افسران و درجه داران منتظر، آماده و شایسته ظهور است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در دومین نشست تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی ارتش با عنوان «گام دوم_ آمادگی برای ظهور» که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم و تشکر از برگزارکنندگان همایش، گفت: نگاه تمدنی پاسخگوی بسیاری از سوالات امروز و فردای ماست و بسیاری از مشکلات و گره‌های فکری ما را حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعریف نگاه تمدنی این است که یک فرآیند از آفرینش انسان و خلقت حضرت آدم و حوا تا دوران حکومت امام زمان (عج) سپری می‌شود و امروز ما در نقطه‌ای از این فرآیند قرار داریم لذا نباید فقط به مقاطع کوتاه توجه داشته باشیم بلکه باید مقاطع کوتاه را در قالب این فرآیند تعریف کنیم.

امیر موسوی با اشاره به بیانیه گام دوم ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید زودتر، سریع‌تر، دقیق‌تر و پر قدرت‌تر از همه وارد اجرای بیانیه گام دوم شود و یکی از مهمترین کار‌هایی که باید در این مسیر انجام گیرد تربیت افسران و درجه داران منتظر، آماده و مستحق ظهور است.

وی با اشاره به اینکه از پیچیده‌ترین و سنگین‌ترین وظایفی که بر دوش اساتید و مربیان دانشگاه‌های افسری و آموزشگاه‌های نظامی ارتش نهاده شده تربیت افسران و درجه داران منتظر، آماده و شایسته ظهور است، گفت: از اولین الزامات برای ظهور، ایستادن پای شعار‌های جهانی انقلاب یعنی آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت و برادری است و دومین لازمه، دفاع زبانی و عملی از نظریه‌های انقلابی در مقابل زورگویان و گردنکشان عالم و در راس آنان آمریکا و دفاع از مستضعفان و مظلومان است که باید پای آن بایستیم.

فرمانده کل ارتش سومین عامل از الزامات زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) را شناخت درست گذشته و بازگو کردن خاطرات برای نسل جوان و دانستن اینکه از چه نقطه‌ای شروع کرده‌ایم و الان در چه نقطه‌ای حضور داریم و اینکه انقلاب ما از چه سختی‌ها، مشقت‌ها و تنگنا‌هایی عبور کرده و به اینجا رسیده است.

وی چهارمین عامل از الزامات زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) را لازمه اعمال مدیریت و فرماندهی جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و با اعتقاد به اصل "ما می‌توانیم" عنوان کرد و افزود: انتقال این روحیه و باور به دانشجویان و دانش آموزان مهم است بنابراین این اصل باید دائم در دستور کار باشد.

امیر سرلشکر موسوی در پایان اذعان داشت: مهمترین نکته و حرفی که در دوران پنج ساله فرماندهی‌ام می‌خواهم بگویم این است که: عزیزان من؛ جوانانی که مسئولیت آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران بر عهده شماست، راهِ آقاییِ ابدیِ ارتش، تربیت افسران و درجه داران منتظر، آماده و شایسته ظهور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران شایسته ظهور گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این چندمین سر وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل از زمان جنگ این رژیم علیه مردم غزه است.

بلینکن امروز نیز با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.

عبدالله دوم در این دیدار خواستار اقدام فوری برای توقف فاجعه بشری در نوار غزه و حفظ جان غیر نظامیان بی دفاع شد.

براساس این بیانیه، بلینکن و ملک عبدالله درباره روند تشکیل کشور مستقل فلسطین و ارائه تضمین های امنیتی به رژیم صهیونیستی تبادل نظر کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است طرفین تلاش ها برای تسریع ارسال زمینی کمک های بشردوستانه برای اهالی غزه از اردن را مورد بحث قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد