Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: مهم‌ترین میثاق ما در نظام جمهوری اسلامی قانون اساسی است. قانون اساسی میثاق ملی همه ایرانی‌ها چه در داخل و چه در خارج از کشور است و مهم‌ترین رکن تشکیل جمهوری اسلامی و بقای آن به شمار می‌رود.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: بعضا در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی انتقاداتی به شورای نگهبان می‌شود که شورای نگهبان می‌تواند در ایجاد شفافیت با استناد به شرع و قانون اساسی در بحث رد صلاحیت صورت گرفته، از خود رفع اتهام کند و یا در مصوبات خود به همین روش، استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اجازه ندهید بعضی نمایندگان مجلس «حرف‌های صد من یک غاز» بزنند! شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟ / زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوان‌گرایی در شورای نگهبان امری ضروری است و این کار در حال انجام نیز هست. البته در کنار این جوانگرایی فقهای کهنه‌کار شورای نگهبان جزو افتخارات کشور هستند.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت شورای نگهبان سلامت نفس اعضای این شوراست و امیدواریم که این شورا در ادامه مسیر با صلابت بیشتر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

231

کد خبر 1651305

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای نگهبان شورای نگهبان شورای نگهبان قانون اساسی بیژن نوباوه رد صلاحیت علی لاریجانی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد