Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی خادم الرسول با اشاره به اطلاعیه منتشر شده از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، گفت: با هدف قانونمند کردن اقامت و تردد دارندگان کارت آمایش و هویت، کلیه اتباع و مهاجرین افغانستانی دارای کارت آمایش مرحله ۱۶ و اتباع عراقی دارای کارت هویت مرحله ۱۵ مقیم در استان فارس همزمان با سراسر کشور می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دفاتر خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی مربوطه مراجعه کنند و نسبت به تمدید کارت‌های مذکور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در صورتی که خانواری سال گذشته وقایع ۴ گانه شامل تولد، فوت، ازدواج و طلاق را داشته، اما ثبت نکرده‌اند، ضرورت دارد قبل از انجام مقدمات و روال اداری تمدید کارت آمایش، سرپرست یا اعضای خانوار، برای ثبت تغییرات در سامانه به اداره اتباع خارجی مراعه کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کارت‌های صادره به محل سکونت اعلامی از طرف مشمولین طرح ارسال خواهد شد، لذا ضرورت دارد افراد هنگام ثبت نام طرح آمایش و هویت، آدرس محل سکونت و کد پستی خود را بطور دقیق و کامل درج کنند.

خادم الرسول با اشاره به مدت سه ماهه این طرح، گفت: افراد مشمول این طرح باید در مدت زمان تعین شده به دفاتر خدماتی اتباع خارجی مربوطه مراجعه کنند؛ در غیراینصورت، امکان تمدید کارت‌های آمایش وجود ندارد و برابر مقررات به عنوان تبعه غیر مجاز محسوب می‌شوند.

خادم‌الرسول از اتباع خارجی و افغان‌های دارای کارت آمایش مراحل ۱۰ تا ۱۵ و اتباع عراقی دارای کارت هویت مراحل ۹ تا ۱۴ که تحت هر عنوان موفق به شرکت منظم در طرح‌های آمایش نشده‌اند درخواست کرد برای تغیین تکلیف و بررسی پرونده به اداره کل امور اتباع خارجه فارس، مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح آمایش اتباع خارجی استانداری فارس طرح آمایش 17 اتباع خارجی کارت آمایش دارای کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • فتح خلیج فارس در قرن ۱۶ میلادی مانند فتح خرمشهر دارای اهمیت است