Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی، انتقادات زیادی علیه باشگاه استقلال مطرح شد اما در ادامه مشخص شد مدیران این باشگاه قصد دارند با جذب کاوه رضایی و محمد محبی گام بزرگی در تقویت تیم بردارند.

 در مورد کاوه رضایی گفته می‌شود توافقات لازم انجام شده و تنها یک مرحله تا عقد قرارداد باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی باید در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت کند و پس از آن همکاری دو طرف امضا می‌شود.

اما در مورد محمد محبی ماجرا به سادگی برای استقلال پیش نرفت. ظاهرا باشگاه سانتاکلارا حاضر نیست این بازیکن را به صورت دائمی به ایران بفرستد. به همین خاطر استقلال پس از مذاکرات اولیه، در پیشنهاد خودش انتقال قرضی یکساله با امکان انتقال دائمی در فصل دوم را ارائه کرد. دو طرف در حال رسیدن به توافق نهایی بر سر این پیشنهاد بودند اما تغییر کادر مدیریتی باشگاه سانتاکلارا، روند مذاکرات را متوقف کرد.

با اینحال استقلال، درخواست خودش را با مدیریت جدید این باشگاه نیز مطرح کرد و اجازه نداد پرونده انتقال راکد بماند. به این ترتیب مدیران استقلال اکنون در انتظار پاسخ طرف پرتغالی هستند و آن‌ها پس از بررسی موضوع نظر خودشان را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که سایت ترنسفر مارکت نیز نام محبی را در لیست احتمالی ورودی استقلال قرار داده که حاکی از مذاکرات مثبت دو طرف تاکنون است، البته وقوع این انتقال در این سایت ۵۴ درصد ذکر شده که نشان می‌دهد این وینگر ۲۳ ساله آنچنان هم به پیراهم آبی نزدیک نیست و همه چیز تقریبا ۵۰ درصد است. 

با این تفاسیر باید دید؛ دور جدید مذاکرات استقلال با مدیران جدید سانتاکلارا در حالیکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان نیز دور جدید مذاکراتش را برای جذب این بازیکن آغاز کرده، برای به سرانجام رساندن این موضوع چگونه پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال کاوه رضایی محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را برای پنجمین بازی پیاپی در ترکیب نداشت و به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست نفراتش می‌دید، از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم بالتیکا رفت.

یاران محبی که طی دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه دو پیروزی ارزشمند داشتند و شرایط خود را در جدول بهتر کردند، انتظار می‌رفت بتوانند مقابل بالتیکا هم به این روند ادامه بدهند و با برتری در این بازی فینالیست روسیه کاپ شوند که این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال روستوف در غیاب ستاره ایرانی تاثیرگذارش، در مسابقه امشب مقابل بالتیکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شانس کسب جام و راهیابی به فینال رقابت‌های روسیه کاپ را از دست بدهد و حریف آنها در دیدار پایانی به مصاف اسپارتاک مسکو برود.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف، پس از غیبت در چهار مسابقه رسمی اخیرشان به دلیل نیمکت‌نشینی، محرومیت یا مصدومیت، امشب هم برابر بالتیکا به‌خاطر آسیب دیدگی دور از فهرست بود.

دیگر خبرها

  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان