Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجید محمدرضا خانی مدیر منطقه یک، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و کارشناسان فضای سبز و زیباسازی و معاون خدمات شهری منطقه یک از فاز نخست بوستان مریم ویژه بانوان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه فاز نخست بوستان در مراحل نهایی و آماده‌سازی جهت افتتاح قرار دارد، در این بازدید ضمن احصا موانع و مشکلات بوستان جهت افتتاح، راهکار‌های مناسب برای رفع مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد موارد مورد نیاز تجهیزات ورزشی بوستان مانند میز پینگ‌پنگ و فوتبال دستی توسط سازمان فضای سبز تأمین شود و توسط سازمان فرهنگی و با همکاری سازمان زیباسازی، فضاسازی دیواره‌های داخلی به انجام برسد و نواقص کار عمرانی نیز توسط منطقه به‌سرعت به انجام برسد تا به‌زودی شاهد افتتاح فاز اول بوستان مریم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم بوستان های قم بوستان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست

به گزارش همشهری آنلاین، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.
امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

کد خبر 847336 برچسب‌ها ایران و پرتغال حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز