Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش مردانی افزود: چهل واحد مسکونی در چهار روستای زلزله زده نیز گچ ریزی شده و ۱۵ واحد نیز کار پی کنی و پی ریزی آن به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: آرماتور بندی ۱۰ واحد مسکونی در دو روستای سایه خوش و نرمستان صورت گرفته و سیمان و آرماتور برای دو روستای برکه سفلین و دوآب هم ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان عنوان کرد: تا ۲۰ روز آینده بتن آماده به پیمانکاران تحویل داده می‌شود و ساخت منازل سرعت بیشتری می‌گیرد.

مردانی افزود: تاکنون هیچ تسهیلاتی از سوی دولت مصوب نشده است.

کد خبر 5538798

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن هرمزگان زلزله هرمزگان آواربرداری کرمانشاه ویروس کرونا بوشهر حجاب و عفاف آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی عید غدیر خم شیراز شیوع کرونا مشهد سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی نقدی با بیان اینکه بامداد امروز آتش از یک نانوایی تعطیل درمنطقه آغاز و به واحد‌های دیگر سرایت کرد، افزود: ۱۳۰ واحد مسکونی وتجاری دچار حریق شد که آتش نشانان ۷منطقه شفت، فومن ورشت بعد از ۳ ساعت تلاش آتش را مهار کردند.

وی تصریح کرد: علت و میزان خسارت در دست بررسی است.

روستای زیبای امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز استان (رشت) واقع است که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبای و رنگارنگ و چوبی چ ندین طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در فصول بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است که متاسفانه بار دیگر برای چندمین بار دچار حادثه آتش سوزی شده است 
خبر در حال تکمیل است.

دیگر خبرها

  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب