Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایوانا ترامپ، همسر اول دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، و مادر سه فرزند او در ۷۳ سالگی درگذشت. ترامپ به این بهانه او را «یک زن فوق‌العاده، زیبا و شگفت‌انگیز که زندگی‌ای عالی و الهام‌بخشی داشت.» خطاب کرد اما این دو رابطه پرفراز و نشیبی داشتند! لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه و متحد ترامپ، هم گفت: «او رویای آمریکایی را زندگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عکس | مرگ همسر پیشین دونالد ترامپ | دلیل مرگ مادر ایوانکا اعلام شد

ایوانا که در چکسلواکی، جمهوری چک کنونی، به دنیا آمده بود در سال ۱۹۷۷ با ترامپ که در آن زمان یکی از غول‌ها املاک نیویورک بود ازدواج کرد. او اسکی‌باز و مدلی جذاب بود که به تجارت ترامپ پیوست و مدیریت هتل پلازای منهتن را به دست آورد. سبک زندگی پرزرق و برق، این زوج را به چهره‌ای برجسته در جامعه منهتن و فرهنگ سلبریتی‌های دهه ۱۹۸۰ تبدیل کرد.

زندگی این دو اما به دلیل روابط نامتعارف ترامپ دچار اختلاف شد و تنها ۱۵ سال دوام پیدا کرد. در سال ۲۰۱۸، گاردین فاش کرد که عوامل اطلاعاتی چک و اسلواکی تحت کنترل کمونیست‌های آن زمان، از ترامپ‌ها جاسوسی می‌کردند و امید داشتند که اطلاعاتی درباره «رده‌های بالای دولت ایالات متحده» به دست آورند.

دونالد و ایوانا ترامپ در دهه ۸۰ میلادی

پس از جدایی، خانم ترامپ خط تولید محصولات زیبایی، لباس و جواهرات خود را راه اندازی کرد و با موفقیت ادامه داد. به گزارش بی بی سی، ایوانا در کتاب خاطراتش در سال ۲۰۱۷ به بزرگ‌کردن فرزندانشان اشاره کرده و گفته «تصمیم‌گیری درباره تحصیل، فعالیت‌ها، سفر و کمک‌هزینه‌های آن‌ها را تا زمان دانشگاه» به عهده داشته است.

او در این کتاب اضافه کرد که رابطه‌اش با آقای ترامپ پس از طلاق بهتر شده و گفت که هفته‌ای یکبار با او صحبت می‌کند. خانم ترامپ در همان سال به برنامه «صبح بخیر آمریکا» گفت که نمی‌خواهد ملانیا، همسر فعلی ترامپ، به این مکالمات و تماس‌ها حسادت کند چراکه :«من اساسا همسر اول ترامپ هستم. خوب؟ من بانوی اول هستم.»

با این حال او در زمان طلاقش مدعی شده بود که مورد تحقیر و تجاوز قرار گرفته و در کتاب خاطراتش نوشته «زخم‌های عمیقی از آن دوره از زندگی خود دارم» این ادعای او در زمان فعالیت‌های انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۵ علیه او استفاده شد.

خانواده ترامپ در بیانیه‌ای از او به‌عنوان «تاجر، ورزشکاری در سطح جهانی، بانویی با زیبایی درخشان و مادر و دوستی دلسوز» یاد کردند. ترامپ شوهر دوم ایوانا بود. اولین ازدواج او با یک مربی اتریشی اسکی بود که به تبع او تابعیت این کشور را گرفت و از چک اسلواکی کمونیستی خارج شد.

ایوانا در میان فرزندان و عروس‌ها و دامادش

ایوانا که بعد از جدا شدن از ترامپ یک توافقنامه عدم افشای اطلاعات را امضا کرده بود، با ۱۴ میلیون دلار و یک عمارت در حوالی فیلادلفیا وارد دو ازدواج دیگر با یک تاجر و یک بازیگر شد که هر دو ایتالیایی بودند. ترامپ هم با مارلا میپلز، مادر دخترش تیفانی ازدواج کرد. آنها در سال ۱۹۹۹ طلاق گرفتند. دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۵ با همسر سوم خود ملانیا کناوس، مادر پسرش بارون و در نهایت با ملانیا ازدواج کرد.

به گزارش ان‌پی‌آر، ایوانکا ترامپ که گفته می‌شود روابط بسیار نزدیک و صمیمانه‌ای با مادرش داشته، در پستی اینستاگرامی نوشت که «دلش شکسته» و مادرش را زنی سرسخت معرفی کرد که از او الگو می‌گرفت. ایوانا در یک نقل مشهور در «باشگاه همسران اول» در سال ۱۹۹۶ گفته بود: «خانم‌ها! شما باید قوی و مستقل باشید و به یاد داشته باشید که به جای خشم گرفتن، همه چیز را بگیرید.»

او با ترامپ سه فرزند مشترک داشت: دونالد جونیور، ایوانکا و اریک ترامپ.

ایوانا در کنار دونالد جونیور، ایوانکا و اریک ترامپ کد خبر 690617 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جمهوری‌ چک ايوانكا ترامپ ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جمهوری چک ايوانكا ترامپ ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 847303 برچسب‌ها آتش‌ نشانی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم