Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی تاکید کرد: فخرفروشی "بولتون" درباره نقشش در تلاش برای کودتا در اقصی نقاط جهان کسی را غافلگیر نکرد.

وی تصریح کرده است: رازی که بر همه آشکار بود، آشکارتر شد: اقدامات مخرب یک حکومت بدنام.

کنعانی اظهار کرده است: ‏خبر خوب آنکه آن سیاست‌ها، از جمله تهدیدات «راه حل آخر»، شکست خورده و شکست خواهد خورد، ‏آمریکا باید تغییر رویکرد دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید به دست داشتن در طراحی کودتا علیه کشورهای دیگر اعتراف کرده و گفته است: «به عنوان فردی که به طراحی کودتاها، نه در آمریکا بلکه در نقاط دیگر، کمک کرده‌ام باید بگویم که این اقدام کار زیادی می‌برد.»

کد خبر 5538835 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جان بولتون ایالات متحده امریکا ناصر کنعانی بولتون مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف صحن مجلس ایران مجلس جمهوری اسلامی ایران ازبکستان ایالات متحده امریکا سیدابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت تهران حسین امیر عبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • (ویدئو) پسر رونالدو با این ماشین همه را غافلگیر کرد
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند