Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بادرود گفت: افتخار ایران اسلامی این است که امروز سربلند و با نشاط در عرصه‌های بین المللی حاضر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با بیان اینکه امروز ایران اسلامی کشوری پر آوازه است, اظهار کرد: افتخار ایران اسلامی این است که امروز سربلند و با نشاط در عرصه‌های بین المللی حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمن علیه ایران اسلامی گفت: سیاست خارجی استکبار جهانی خاصه آمریکا, مقابله با ایران اسلامی است

امام جمعه بادرود با بیان اینکه دشمن با هر شیوه‌ای می‌خواهد مردم را به خیابان‌ها بکشاند افزود: دولت امروز با خدمت شبانه روزی خود به فکر رفع مشکلات مردم است.

قاسمی با اشاره به فتنه‌های دشمن که می‌گویند مردم از انقلاب فاصله می‌گیرند و یا جمهوریت بعد از امام خمینی (ره) کمرنگ شده است، گفت: جمهوریت یعنی رأی مردم و تاکنون بیش از چهل بار مردم قهرمان ایران پای صندوق رأی آمده و اکثر آن هم در دوران مقام معظم رهبری انقلاب بوده است و باید گفت که جمهوریت به فضل الهی کمرنگ نشده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به بن بست نمی‌رسد، گفت: تردید نداشته باشید به فضل الهی از این گردنه سخت نیز گذر خواهیم کرد.

امام جمعه بادرود در حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به بیان مطالبات مردم منطقه بادرود اشاره کرد و گفت: آستان مقدس آقا علی عباس (ع) سالانه بیش از چهار میلیون زائر و مسافر دارد و لازم است مسئولان توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

قاسمی افزود: با وجود ۱۲ هزار هکتار زمین زراعی و باغات در شهرستان، که ۸۰ درصد آن در بخش بادرود قرار دارد, پس از ۴۰ سال می‌طلبد دفتر خدمات کشاورزی بادرود به اداره مستقل جهاد کشاورزی ارتقا یابد.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن زمین منطقه بادرود بسیار گران شده که لازم است تدابیری برای واگذاری زمین‌های دولتی به جوانان فراهم شود. همچنین سال هاست فرایند ساخت مجموعه انتظامی بادرود توسط خیرین شروع شده اما به دلیل نبود بودجه و اعتبار تعطیل شده و نیاز است در این زمینه بودجه‌ای تخصیص یابد.

امام جمعه بادرود تاکید کرد: خشکسالی‌های اخیر کشاورزان را به لحاظ مالی در تنگنا قرار داده است لازم است که دولت تسهیلاتی کم بهره و وام‌های بلاعوض را برای کشاورزان در نظر بگیرند.

قاسمی در ارتباط با ضرورت احداث ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه بادرود گفت: این بیمارستان جوابگوی نیازهای مردم منطقه نیست علاوه بر اینکه این منطقه نزدیک سایت شهید احمدی روشن و جاده ترانزیت شمال جنوب و اتوبان اصفهان تهران و خطوط ریلی شمال به جنوب است و سالانه بیش از چهار میلیون زائر و گردشگر به این منطقه می‌آیند. بنابراین احداث بیمارستان دارای حداقل ۹۰ تختخوابی با اعتبارات دولتی وباید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر ارتقا بخش بادرود به شهرستان، تصریح کرد: با توجه به اقلیم هواشناسی مشترک کاشان و آران و بیدگل متأسفانه همچنان منطقه کویری بادرود مورد تبعیض و بی عدالتی قرار گرفته است. مردم منطقه بادرود با کاهش ۲۰ درصد و به مدت دو ماه از تعرفه برق استفاده می‌کنند این در حالی است که بادرود جز گرم‌ترین منطقه استان به شمار می‌آید.

کد خبر 588330

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه امام جمعه بادرود اقتدار ایران بادرود مطالبات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امام جمعه بادرود ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان