Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ دکتر علی فتحی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد : متاسفانه شاهد افزایش مبتلایان کرونا در ورامین هستیم که از عموم مردم درخواست داریم تزریق دُز چهارم واکسن کرونا را جدی بگیرند. 

وی افزود: از اسفند ۹۸ بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین در خدمت مردم بود ولی هیچ شناختی از ویروس کرونا وجود نداشت و به تدریج آمادگی برای مقابله با کرونا در ایران و جهان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتحی با اشاره به تحریم های ظالمانه خاطر نشان کرد : تحریم های ظالمانه موجب شد برخی از تجهیزات مقابله و درمان کرونا سخت تر شود که بسیاری از کادر درمان هم به درجه رفیع شهادت نائل شدند

وی افزود : ۳۱۴ نفر از کادر درمان بیمارستان ۱۵ خرداد در دو سال گذشته به کرونا مبتلا شدند که یک نفر از این عزیزان فوت کردند.

فتحی خاطر تصریح کرد : ۹هزار نفر در بخش کرونا بیمارستان بستری شدند که ۹۷ درصد بستری ها درمان و مرخص شدند. 

وی با تشکر از شبکه بهداشت و درمان و شورای شهر و شهرداری ورامین گفت: در طول این مدت خبرنگاران ورامین همگام  با مسئولان تلاش کردند .

دکتر فتحی با اشاره به اینکه بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی جنوب شرق استان تهران است گفت: ۱۲ بخش تخصصی در این بیمارستان فعال است که سالیانه ۱۰ هزار نفر در این بیمارستان بستری می شوند 

وی گفت: زمانی برای یک عمل جراحی ساده مردم به تهران می رفتند ولی امروز با تلاش پرسنل بیمارستان ۱۵ خرداد و همکاران ما در بیمارستان مفتح دیگر نیازی به مراجعه به تهران نیست.

رییس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین در پایان تصریح کرد : در دوران شیوع کرونا خدمات عادی به بیماران متوقف نشد که با توجه به تعداد مبتلایان به کرونا، عملا جهاد بزرگی توسط کادر درمان رخ داد.

برچسب‌ها کرونا ورامین بیمارستان ۱۵ خرداد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ورامین بیمارستان ۱۵ خرداد کرونا ورامین بیمارستان ۱۵ خرداد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بیمارستان ۱۵ خرداد ۱۵ خرداد ورامین کادر درمان ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید

دیگر خبرها

  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد