Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:17:15 GMT

تقدیر از برترین‎های فوتبال همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۵۴۱۳

تقدیر از برترین‎های فوتبال همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علیرضا شمسی‌پور شهید شاخص سال ورزش کشور اظهار کرد: اواخر فصل تابستان، مراسم تقدیر از برترین‎های فوتبال همدان، اعم از خانواده معزز شهید شمسی‏‌پور، فعالان، قهرمان، داوران، پیشکسوتان، اصحاب رسانه، خیرین و حامیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۵۰ رشته ورزشی کشور و دنیا، فوتبال با ۹۴ درصد ضریب نفوذ در خانواده‌ها، دارای اهمیت بالایی است و می‏‌طلبد برای رشد و توسعه آن در سطح استان، با برنامه‌ریزی دقیق‎تری کارهای هیأت را جلو ببریم.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان از برگزاری بیش از ۵۰۰ مسابقه رسمی در فصل گذشته خبر داد و افزود: بعد از پاندمی کرونا، شاهد افزایش تیم‌ها در رده های پایه هستیم و امروز مجبور شدیم ابتدا مسابقات شهرستانی را برگزار کرده و سپس قهرمان آن به لیگ استان صعود کنند.

وی اضافه کرد: خیلی از استان‎های کشور بعد از پاندمی کرونا، هنوز استارت رسمی فعالیت های خود را در حوزه فوتبال نزده‎اند و ما در همدان جزو معدود استان‌هایی بودیم که با قدرت بیشتر و به صورت جدی وارد چرخه فوتبالی شدیم.

صوفی بیان کرد: برگزاری بیش از ۵۰۰ مسابقه رسمی در یک فصل فوتبالی، همدان را در بین چند استان اول کشور در امر فوتبالی بدل کرده و این امر نیز مورد تحسین فدراسیون قرار گرفته است.

وی این هیأت را دارای برنامه مدون دانست و اظهار کرد: تمام فعالیت‏‌های ورزشی ما در هیأت فوتبال با برنامه ریزی قبلی و هدفگذاری گذشته انجام شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان ادامه داد: شما امروز فوتبال همدان در مباحث مختلف اعم از برگزاری مسابقات، سطح داوری، سطح مربیان، حضور بازیکنان همدانی در تیم‎های ملی و باشگاه ‎تراز اول کشور و... را با ۱۰ سال گذشته مقایسه کنید و خواهید دید که چقدر پیشرفت کرده‏ایم.

وی اضافه کرد: امروز بیش از ۹ تیم در سطوح باشگاهی کشور داریم و بالغ بر ۳۰ بازیکن همدانی در لیگ‎های برتر و دسته اول در تیم‎های تراز اول کشور حضور دارند.

صوفی از ساختارمندسازی باشگاه‎های استان خبر داد و بیان کرد: تمام باشگاه‏‌های شاغل در فوتبال همدان امروز دارای ساختار هستند، باشگاه‎ها ثبت موسسه شده‎اند و دارای اساسنامه مدیرعامل، هیأت مدیره، مهر و دفتر هستند.

برگزاری کلاس مربیگری درجه A آسیا به میزبانی همدان

وی از برگزاری کلاس درجه A آسیا به میزبانی همدان خبر داد و گفت: تا کنون سابقه نداشته است که کلاس A آسیا به غیر از تهران برگزار شود، و هر استان نیز تنها دو سهمیه در آن کلاس داشت.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان تأکید کرد: خوشبختانه با رایزنی‎های فراوان، موفق شدیم میزبانی این کلاس را در شهر همدان اخذ کرده و مجوز حضور ۱۶ مربی واجد شرایط از استان همدان را نیز دریافت کرده‎ایم.

وی ادامه داد: در امر آموزش فوتبال، موفق ظاهر شده‎ایم و امروز بیش از یک‌هزار مربی آقا و ۲۰۰ مربی خانم در سطوح مختلف داریم و درصدد هستیم کلاس‎ مربیگری دروازه‎بانی را نیز برگزار کرده و در مباحث سرپرستی، مدیرعاملی و... کلاس‎هایی را ویژه باشگاه‎ها استان اجرایی کنیم.

برگزاری اردوهای مستمر استعدادیابی

صوفی حضور سرمربیان تیم‏‌های ملی را گامی مؤثر در استعدادیابی رده‏ای پایه عنوان کرد و افزود: تمام بازیکنان استان زیر نظارت استعدادیاب‏‌های ما هستند و به صورت سالیانه اردوهای استعدادیابی در هر رده سنی به صورت شهرستانی و استانی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: سعی کرده‎ایم اردوهای نهایی استانی با حضور سرمربیان تیم‎های ملی برگزار شود که این امر کشور بی‎سابقه است زیرا هیچ استانی تا کنون چنین کاری را انجام نداده است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان یادآور شد: ثمره این کار هم افزایش ملی‏‌پوشان همدانی در اردوهای تیم‏های مختلف ملی در دو بخش آقایان و بانوان است.

وی از برگزاری منظم و نظارت شدید بر مدارس فوتبال استان خبر داد و گفت: در استان بیش از ۲۰ مدرسه فوتبال داریم که ۱۰ مورد آن در شهر همدان است.

صوفی ادامه داد: این مدارس با نظارت دقیق و منظم بازرسان هیأت فوتبال برگزار می‏‌شود و در آخر تابستان نیز فستیوال آن اجرا و نونهالان مستعد آن به باشگاه‎ها معرفی خواهند شد.

همدان، استان سرآمد کشور در داوری

وی وضعیت داوری استان همدان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ داور رسمی در داریم که ۵۰ نفر از آنها در لیگ‎های کشوری شاغل هستند و جزو بهترین‎های دره خود نیز می‏باشند.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان بیان کرد: تنها استان کشوری هستیم که سه داور بین‏‌المللی در حوزه فوتبال داریم و این امر نشان می‌دهد که چه استان موفقی در این مورد هستیم.

وی در مورد بروز اختلافات کمیته داوران، تصریح کرد: اختلاف یک امر طبیعی در هر خانواده است که خوشبختانه در خانواده داوری همدان این روند بسیار نامحسوس است.

صوفی ادامه داد: علی خسروی به عنوان یک همدانی موفق در داوری کشور که یکی از بزرگان داوری ایران است به عنوان رئیس کمیته و مهدی الوندی که سالها در لیگ برتر کشور حضور داشته به عنوان دپارتمان داوری در حال انجام وظایف خود هستند.

پاس امانتی در دست ما همدانی‌‏هاست

وی رصد تمام باشگاه‌‏های فوتبال را از وظایف هیأت فوتبال دانست و گفت: ما باید بر باشگاه‎داری تیم‎های همدانی نظارت کنیم اگر حضور به موقع ما نبود شاید امروز باشگاه پاس در همدان به دست فراموشی سپرده شده بود.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان بیان کرد: در بحث داستان تیم شهرداری ورود به موقعی داشتیم و نگذاشتیم تیم در آستانه انحلال قرار بگیرد و در مورد پاس هم چند مورد سریع وارد شدیم.

وی یادآور شد: پاس متعلق به ۸ هزار شهید استان همدان بوده و یک امانتی در دست ما همدانی‎هاست، باید امانت‎دار باشیم زیرا تیم متعلق به فرد و گروه خواستی تعلق ندارد.

صوفی افزود: سال گذشته هیأت امنا باشگاه پاس به نماینده کاظم اولیایی به بحث مدیریتی تیم ورود پیدا کرده و هیأت مدیره و مدیرعامل آن را انتخاب کرده و دیدیم که تیم در سال گذشته یکی از سال‌های بدون حاشیه خود را سپری کرد که امیدوارم این امر تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس صوفی فوتبال همدان باشگاه پاس نشست با خبرنگاران هیئت فوتبال استان همدان رئیس هیأت فوتبال استان همدان فوتبال همدان باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه چهارم این مسابقات با حضور تیمهای مهاباد، ایلام و همدان به میزبانی ایلام برگزار شد که تیم مهاباد امروز در دومین دیدار خود به مصاف تیم همدان رفت و با نتیجه 72-57  حریف خود را شکست داد و به دور دوم این رقابتها صعود کرد.

تیم مهاباد در نخستین دیدار مرحله برگشت هم، با نتیجه88 - 78 مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور