Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با تبریک عید سعیدغدیرخم اظهار کرد: اوایل انقلاب برخی می‌گفتند که انقلاب به بن‌بست رسیده اما بدانید که نظام اسلامی به بن‌بست نمی‌رسد و تردید نداشته باشید به فضل الهی از این گردنه سخت نیز گذر خواهیم کرد و اقتصاد بیماری که ۵۰ سال است بیمار است، درست خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنس این انقلاب از جنس انقلاب امام زمان (عج) و انقلاب امام حسین (ع) است و این حکومت اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) باقی خواهد ماند و ما با دلی آرام و قلبی مطمئن محکم تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام ایستاده‌ایم.

امام‌جمعه بادرود گفت: به لحاظ حضور معاونت پارلمانی ریاست جمهوری  که بنا به دعوت نماینده به منطقه و به نماز جمعه آمده‌اند نکات را و مطالباتی را عرض می‌کنم که امید است مورد توجه قرار بگیرد.

قاسمی تصریح کرد: بنا بر بررسی‌هایی که انجام گرفته امامزاده آقا علی عباس سالانه بیش از ۴ میلیون زائر دارد و می‌طلبد که دولتمردان ما به صورت ویژه هم به این امامزادگان واجب‌التعظیم آقا علی عباس و شاهزاده محمد علیهم‌السلام نگاه کنند و هم به این شهرهای زیارتی بادرود و خالدآباد به صورت ویژه نگاه کنند.

وی گفت: با وجود ۱۲ هزار هکتار زمین زراعی و باغات در شهرستان، که ۸۰ درصد آن در بخش بادرود قرار دارد که بعد از ۴۰ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد هنوز دفتر خدمات کشاورزی فعالیت می‌کند  که می‌طلبد دفتر خدمات کشاورزی بادرود به اداره مستقل جهاد کشاورزی ارتقا یابد.

  قاسمی ادامه داد: در حوزه مسکن باید به استحضار برسانم که زمین منطقه بادرود فوق‌العاده گران شده که لازم است  تدابیری جهت واگذاری زمین‌های دولتی به جوانان فراهم و اقدام شود و نکته دیگر اینکه مردم منطقه بادرود کشاورز هستند و خشک‌سالی‌های اخیر کشاورزان ما رو فلج کرده است لازم است که دولت تسهیلاتی کم‌بهره و وام‌های بلاعوض را برای کشاورزان عزیز در نظر بگیرد.

 امام‌جمعه بادرود گفت: بیمارستان جوابگوی نیازهای مردم منطقه نیست علاوه بر اینکه این منطقه حساس نزدیک سایت احمدی روشن و جاده ترانزیت شمال جنوب و اتوبان اصفهان تهران و خطوط ریلی ان شمال جنوب است که روزانه ۲۵ قطار مسافربری در این  ایستگاه  توقف دارند و سالانه  بیش از ۴ میلیون زائر و گردشگر به این منطقه می‌آیند لذا، درخواست  احداث بیمارستان دارای حداقل ۹۰ تختخوابی با اعتبارات دولتی هستیم.

 وی با بیان اینکه اقلیم هواشناسی مشترک کاشان و آران و بیدگل و بادرود تقریباً مشابه است اما در این موضوع  متأسفانه بادرود همچنان مورد تبعیض و بی‌عدالتی قرار گرفته منطقه کاشان را با کاهش تعرفه ۴۰ درصد به مدت چهار ماه اما منطقه بادرود با کاهش ۲۰ درصد آن‌ها به مدت دو ماه چرا و این در حالی است که به گفته کارشناسان هواشناسی استان بادرود بزرگ‌ترین و گرم‌ترین منطقه استان هست که خواستار  کاهش تعرفه برق به ۴۰ درصد آن به مدت ۴ ماه را داریم و همچون همیشه حرف اول و آخر ما این است که منطقه بادرود خالدآباد و روستاهای همجوار خواهان ارتقاء بخش به فرمانداری بادرود هستیم.

دولت آمریکا به دنبال پروژه ایران‌هراسی برای مصرف داخلی خود است

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر بایدن به منطقه و به ویژه عربستان اظهار کرد: این سفر باعث ذلت آمریکا و عربستان شد، عربستان به دنبال تقویت خود در منطقه با کمک از آمریکاست و از آن طرف هم آمریکا به دنبال پروژه ایران هراسی و همچنین تقویت انتخابات مجلس خود برای رأی آوردن هم‌حزبی‌های  خود است.

وی افزود؛ ایران هیچ‌گاه به دنبال بمب اتمی نیست زیرا که رهبران ما فتوا صادر کردند که هیچ‌گاه دنبال این داستان نیستیم و اما بدانند که هیچ‌گاه ماه جنایت آمریکا در شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد و انتقام آن را از رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهیم گرفت.

وی با اشاره به روز بهزیستی گفت: یکی از اقدامات خوب اداره بهزیستی بحث آموزش مسائل و مشکلات اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد است، موضوع اعتیاد موضوع بسیار مهم است و اداره بهزیستی در سال گذشته ۳۳ کارگاه آموزشی با موضوع مشکلات اجتماعی به ویژه پیشگیری از اعتیاد به مردم برگزار کرده است.

یعقوبی گفت در ایام عید سعید غدیر قرار داریم عید غدیر عید اطعام  است و امیدواریم که موضوع اطعام در روز عید غدیر جدی گرفته شود.

وی افزود؛ مشکلی که این روزها مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند موضوع قطعی آب در برخی محلات است، موضوع کمبود  آب در منطقه ما جدی است و یکی از راه‌های آن صرفه‌جویی در مصرف آب است چون اگر صرفه‌جویی نکنیم باز هم در آب به مشکل می‌خوریم و امیدواریم در سطح کلان هم مشکل آب نطنز حل شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: نطنز بادرود برق گرمسیری گرمای هوا منطقه بادرود جمعه بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند