Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:30:34 GMT

صعود سه شمشیرباز اسلحه سابر مردان به جدول حذفی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۵۹۹۲

صعود سه شمشیرباز اسلحه سابر مردان به جدول حذفی

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات شمشیر بازی قهرمانی جهان که از امروز در مصر برگزار آغاز شد، دیدارهای انفرادی اسلحه سابر مردان برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در این بخش از رقابت‌ها محمد رهبری صاحب ۴ برد شد و نتیجه دیدار خود را هم واگذار کرد. محمد فتوحی دیگر نماینده ایران نیز در رقابت با ۴ حریف خود به برتری دست یافت اما نتیجه رقابت با ۲ شمشیر باز دیگر را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما زاهدی دیگر نماینده ایران در رقابت‌های اسلحه سابر در مرحله مقدماتی صاحب ۵ برد و یک باخت شد. به این ترتیب هر سه شمشیر باز ایران مجوز صعود به جدول حذفی مسابقات ششمیر بازی جهان را به دست آوردند.

کد خبر 5538947 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد فتوحی نیما زاهدی مصر شمشیر بازی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی بسکتبال انتخابات فدراسیون فوتبال کشتی آزاد یحیی گل محمدی فدراسیون ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدار‌های جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.   در این روز از رقابت‌ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر تنها با یک اختلاف امتیاز شکست خورد.   عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:    جدول ۶۴ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان) محمد رهبری ۷ – ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)    جدول ۳۲ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۷ انور ایلدریم (ترکیه)    جدول ۱۶ نفره علی پاکدامن ۱۴ – ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)   محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهر ارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.    جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است: علی پاکدامن: جایگاه ۹ محمد رهبری: ۳۴ محمد فتوحی:۸۶ فرزاد باهر ارسباران: ۱۰۱

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان