Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال کراپ الوند در هفته اول مسابقات لیگ برتر با شکست میهمان خود تیم قند کاترین آمل نخستین بازی را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی لحظاتی قبل با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که تیم کراپ نماینده استان میزبان تیم قند کاترین آمل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در سالن یادگار امام شهر الوند و در حضور پرشور تماشاگران الوندی برگزار شد، نماینده استان در یک بازی نزدیک و حساس با نتیجه ۳ بر ۱ موفق شد میهمان شمالی خود قند کاترین آمل را با شکست بدرقه کند.

این دیدار که تحت تاثیر نام محمود خوراکچی سرمربی با تجربه و مطرح کراپ و حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی و مدیر فنی تیم قند کاترین آمل قرار داشت، پیش از  بازی مشخص بود که بسیار نزدیک و حساس دنبال شود و از جذابیت های بالایی هم برخوردار شود. 

نیمه نخست این بازی علیرغم حمله های خوبی که تیم کراپ داشت در پایان با تک گل اصغر دهقان نژاد به سود قند کاترین آمل به پایان رسید.

نیمه مربیان به نوعی برگ برنده از آن محمود خوراکچی سرمربی کراپ بود و بازیکنان این تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در بیشتر صحنه های بازی مالک توپ و میدان بودند و در این نیمه سه بار گلزنی کردند تا بازی را  در پایان به سود خود به پایان برسانند و سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند.

گل های این بازی را  علی اکرمی،  علی جوان و شهاب طالبی برای تیم فوتسال کراپ به ثمر رساندند تا در پایان یک پیروزی دلچسب در نخستین گام برای نماینده استان رقم بخورد.

تیم فوتسال کراپ الوند که فصل گذشته عنوان سومی رقابت های لیگ برتر را به دست آورده، بدون شک با این پیروزی به دنبال نتایج خوب و در نهایت کسب عنوانی بهتر از سومی فصل قبل و حتی قهرمانی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر است.

تیم فوتسال کراپ الوند در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور هفته آینده در مشهد میهمان فرش آرای مشهد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر کراپ الوند قزوین تیم فوتسال کراپ الوند رقابت های لیگ برتر قند کاترین آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی

تیم فوتبال روستوف در غیاب مهاجم ایرانی‌اش در دیداری خانگی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال روسیه دوشنبه شب تیم روستوف برابر اورنبورگ با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

گل نخست این بازی برای اورنبورگ میهمان در دقیقه 12 توسط جوردی تامپسون به دست آمد. رونالدو (81) و نیکولای کوملینچنکو (6+90) نیز زننده گل‌های روستوف بودند.

محمد محبی در این بازی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان روستوف حضور نداشت.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با کسب این پیروزی خانگی 40 امتیازی شد و به رده هفتم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی