Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:10:19 GMT

کمبود شدید بهورز و پرستار در شهرستان رزن

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۶۲۸۶

کمبود شدید بهورز و پرستار در شهرستان رزن

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری‌آثار جمعه در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به تشریح مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان رزن، تکمیل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهرستان را یکی از مهمترین برنامه‌ها دانست و گفت: با توجه به فرسوده بودن بیمارستان فعلی و کمبود فضا ساخت و تکمیل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تمام توان در تلاش برای تکمیل این پروژه هستیم و از دانشگاه علوم پزشکی استان همدان هم درخواست داریم تا پیگیری‌های جدی در این خصوص انجام دهد.

فرماندار شهرستان رزن در ادامه، از پیش بینی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد بیمارستان ۳۲ تختخوابی بخش سردرود خبر داد و گفت: آقای لطفی نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی پیگیر اخذ مجوز ماده ۲۳ برای این پروژه هستند که انتظار می‌رود بهداشت و درمان نیز در این مسیر ما را یاری کند.

غفاری آثار در این راستا گفت: پیگیری لازم برای تکمیل درمانگاه‌های ملابداغ و چایان از محل اعتبارات ملی در سالجاری انجام شود

وی با اشاره به اینکه مرکز جامع سلامت روستای سورتجین نیاز به تخریب و بازسازی دارد؛ خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی شدید در حوزه بهورزان، پرستاران و کارشناسان بهداشتی در شهرستان وجود دارد که این مسئله، نیازمند توجه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی استان همدان است.

فرماندار رزن تأمین اعتبار جهت احداث پایگاه غینرجه، اورژانس جاده‌ای روستای ساریجلو، تأمین حداقل ۲ دستگاه آمبولانس برای شهرستان را نیازهای ضروری حوزه درمان شهرستان عنوان کرد و گفت: در شهرستان متخصص قلب، رادیو لوژی یک نفر آقا و یک نفر خانم، اورولوژی، بیهوشی، گوش حلق و بینی و کودکان و همچنین تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز است.

کد خبر 5538974

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رزن فرمانداری رزن کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید