Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@06:38:39 GMT

کشف سکه عتیقه با ارزش میلیاردی در پردیس/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۵۵۱۱

 

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می شود، اهمیت ویژه ای دارد اظهار کرد: عدم رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه مهمترین عامل سو استفاده سارقان است.

وی در ادامه به وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان پردیس و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱پردیس حین گشت زنی در سطح حوزه به حرکات یک نفر که در کنار خودرو پارک شده(کوییک) درحال پرسه زنی و شکستن شیشه بود مشکوک شده و او را زیر نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدیان افزود: این مرد با اقدامات صورت گرفته دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق سابقه دار با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانوتی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام نظامی به شهروندان توصیه کرد هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را توجه داشته باشند و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل، قفل مرکزی، دزدگیر قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

سکه عتیقه از فضای مجازی سر درآورد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه از دستگیری فردی که اقدام به فروش شیء عتیقه (سکه قیمتی) در فضای مجازی پردیس کرده بود خبر داد و اظهار کرد: بدنبال انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس فتای شهرستان و رصد فضای مجازی، فردی که در زمینه فروش اشیاء عتیقه در فضای مجازی فعالیت می کرد توسط ماموران پلیس فتای شهرستان دستگیر شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتای این فرماندهی با تلاش مستمر و رصد فعالیت این فرد موفق شدند وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

عبدیان با بیان اینکه در بازرسی از منزل این فرد سکه قیمتی کشف و ضبط شد افزود: برابر اعلام کارشناسان میراث فرهنگی و استعلام بعمل آمده سکه کشف شده قدمت تاریخی داشته و مربوط به یک هزار و ۲۰۰ سال قبل بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اذعان کرد: کارشناسان برآورد ریالی سکه کشف شده را میلیاردی تخمین زده اند.

وی عنوان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

عبدیان ابراز کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد