Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین باهوش روز جمعه در جمع مردم این شهرستان افزود: امروز اگر نتوانیم به درستی  آب مصرف کنیم به طور قطع نسل های آینده در بحث آب دچار مشکل خواهند شد.
وی در موضوع درخواست ها و مطالبات مردمی در بحث مشکل آب در شهرستان رشتخوار  یادآور شد: ما با تمام توان با تلاش ها و زحمات نماینده مردم رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و همراهی ایشان امسال توانستیم چاه سعادت آباد را وارد مدار کنیم و در منطقه شرق شهرستان تقریبا مشکل آب را به صورت کامل مرتفع سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رشتخوار در ادامه به مشکلات چند ساله آب شرب در بخش جنگل اشاره کرد و گفت: در بخش جنگل رشتخوار امروز ما به شدت مشکل آب داریم.
باهوش افزود: ۱۵۰ کیلومتر شبکه توزیع  آب شرب در بخش جنگل رشتخوار داریم که دچار فرسودگی با قدمت حدود ۴۰ سال است که یکی از دلایل مشکلات ما علاوه بر کمبود آب، زیرساخت های فرسوده است که متاسفانه هدررفت آب بالایی را نیز به دنبال دارد.
وی در موضوع راه نیز با تاکید بر این که بارها در حضور مسوولان استانی و کشوری مطرح شده که حق مردم رشتخوار در بحث جاده در حال ضایع شدن است گفت: درست است که صنعت و معدن خوب است اما صنعت و معدن در منطقه امروز به زیر ساخت های راهها  آسیب می رسانند.


فرماندار رشتخوار گفت: اگر معدن فعال است باید سهم اشتغال زایی مردم شهرستان رشتخوار در آن در نظر گرفته شود.

باهوش افزود: در حوزه اسفالت و راه اتفاقات خوبی در سطح شهرستان رخ داده است و ما امروز رتبه اول جذب قیر و آسفالت را در استان داریم، که باید از بخشدار و دهیاران عزیز قدردانی کرد.

وی ادامه داد:امروز ۶۵ هزار متر در ۹ روستای شهرستان آسفالت شده و هشت هزار تن آسفالت خریداری شده و نهضت ملی اسفالت در شهرستان رشتخوار رقم خورده که در هیچ جای استان رخ نداده است.
 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه رشتخوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه رشتخوار مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه رشتخوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان

روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

 طبق این گزارش، زمان مرگ این کارگر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است.

در این خبر به نقل از مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت معادن زغال سنگ کرمان آمده است: پس از بررسی و کارشناسی به عمل آمده مشخص شد سیستم نوار نقاله واقع در معدن هشونی، حین کار به علت مرطوب بودن زغال‌سنگ موجود روی نوار نقاله و طبلک گرداننده، باعث افزایش وزن زغال و کاهش اصطکاک بین نوار نقاله و طبلک شده است.

براساس این گزارش، کارگر یاد شده برای افزایش اصطکاک اقدام به پاشیدن زغال بین نوار نقاله و طبلک می‌کند که در همین حین دست وی بین نوار نقاله و طبلک گیر می‌کند و به فوت می‌انجامد.

همچنین طبق گزارش روابط عمومی زغال سنگ کرمان در اینگونه موارد و در زمان بروز نواقص در حین انجام کار ابتدا می‌بایست به مسئول مربوطه در معدن برای رفع نقص فنی و در نهایت واحد HSE برای صدور پرمیت (مجوز انجام کار) اطلاع داده شود.

دیگر خبرها

  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف