Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عصر ایران _ رامبد جوان در برنامه خندوانه پس از آنکه یکی از شرکت کنندگان نام وریا را روی تخته مسابقه نوشته بود، را به نام وحید تغییر داد و پس از آنکه موضوع فاش شد، دلیل آن را مشکل پخش عنوان کرد.

حذف نام و تصویر وریا غفوری، کاپیتان سایق تیم استقلال، مدت‌هاست در تلویزیون آغاز شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این به ظاهر ممنوعیت، حرف‌های وریا و انتقادهای او از مسئولان بوده است. این حذف تا جایی پیش رفته که از تیم استقلال هم کنار گذاشته شده.

اما در این میان یک سؤال باقی می‌ماند. رامبد جوان چطور توانست در یک برنامه تلویزیونی به اعتماد میلیون‌ها نفر پشت کند.

 

پیشنهاد می‌کنیم این فیلم‌ها را هم ببینید

۱ ببینید| مرزهای سانسور در خندوانه جابجا شد: "وریا" را جلوی چشم مردم کردند "وحید" !

۲ ببینید| توضیح رامبد جوان درباره حذف اسم وریا: نگران پخش بودم 

تماشاخانه ببینید| سؤال از رامبد جوان بابت یک سانسور: چطور می‌شود به میلیون‌ها نفر دروغ گفت؟ ببینید| احیای قلبی خارق‌العاده یک فیل پس از ایست قلبی/ هدف نجات بچه بود اما ناگهان مادر سکته کرد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم

ژاوی در نشستی خبری با لحنی تند گفت هرگز به دنبال گرفتن غرامت از بارسا نبوده است. او عنوان کرد از ماندن در بارسا هیجان‌زده‌ است و به بازیکنان هم اعلام کرد اعتماد دکو و لاپورتا را دارد و اینکه هیچ تغییری در کادر مربیگری‌اش ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم