Web Analytics Made Easy - Statcounter

فالح صفایی‌دربندی، معاون فنی زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : مصوبه سامانه شفافیت شورای شهر آبادان از سوی هیئت تطبیق رد نشد اما برای رفع ابهامات و پیوست مستندات و دستورالعمل‌های بالادستی عودت داده است.

او اجرای صحیح و صریح مواد قانونی وظایف شوراها توسط شورای‌ اسلامی‌شهر آبادان را ابتدایی‌ترین لازمه تحقق شفافیت برای مردم دانست و ارائه نمونه‌های مشابه این سامانه در کشور، موفقیت‌ها و نتایج مثبت آن به هیئت ‌تطبیق منطقه آزاد اروند را از جمله اقداماتی خواند که شورای این شهرستان باید انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: قوانین و دستورالعمل‌های بالادستی در حوزه شفافیت به‌تنهایی لازم‌الاجرا هستند و لزومی ندارد دوباره در شورای‌شهر مصوب شود ، بنا براین برای راه اندازی این سامانه رعایت و اجرای قوانین بالادستی در حوزه شفافیت نیازمند طی تشریفات محلی نیست.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند همچنین با اشاره به بلاتکلیفی وضعیت شهرداری آبادان، گفت : اظهارنظرهای خلاف واقع درباره برگشت دادن طرح سامانه شفافیت شورای‌شهر آبادان توسط هیئت ‌تطبیق، در شرایطی مطرح می‌شود که مهم‌ترین مطالبه این هیئت از اعضای شورای‌شهر تعیین تکلیف فوری وضعیت شهرداری آبادان و انتخاب شهردار توسط اعضای شورای‌شهر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه شفافیت شورای شهر آبادان شهر آبادان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: از بین هزار و صد اثر دریافتی به این جشنواره، ۶۰۰ اثر به علت غیرمرتبط بودن، ضعیف بودن در اجرا و ارائه اثر به جشنواره‌های مشابه از قبل داوری خارج شدند.

صیادی افزود: داوران از بین ۵۰۰ اثر باقیماند، ۳ اثر در هر بخش را حائز رتبه برتر اعلام کردند.

وی همچنین گفت: علاقمندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند همچنین گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوری آثار این دوره از جشنواره با موضوعات طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) از اول تا هفتم اردیبهشت در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه