Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمجید امامی روز جمعه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در مرکز همایش‌های بین‌المللی میلاد اظهار داشت: رویکرد جشنواره یازدهم با شعار ایران دروازه مد و لباس این بود که صدای بی‌صداها باشد از تمام شهرهای ایران، شناسایی خیاط نابینای ایران از جمله اتفاقات این جشنواره به اندازه سفر به همه دنیا ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصاویری از یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر

وی افزود: رویکرد دوم این جشنواره مردمی بودن و مردمی شدن بود، تندیس‌ها یا طاووس زرین جشنواره که امروز ارائه می‌شود، نشانه تمرکززدایی است، از ۱۰ رشته دریافت‌کننده جایزه نفرات اول ۶ رشته از استان‌های مختلف کشور هستند، این جشنواره به نوعی به عنوان کانون فرهنگ و هنر مطرح است.

امامی گفت: کمیته فرهنگی ما ساعت‌ها برنامه فرهنگی طراحی و تولید کرده، حضور گروه‌های موسیقی خراسانی ما در این آیین و توجهات به فرهنگ کهن ایران اثبات سواد پوشاک و وقار و عفاف هفت هزار ساله ایران است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در طول برگزاری جشنواره کمیته آموزشی این رویداد بیش از ۷۶ کارگاه برگزار کرد، کمیته رسانه‌ای جشنواره در طول این رویداد از تلویزیون اینترنتی حریر رونمایی کرد و از امروز شاهد حضور رسانه تخصصی مد و لباس هستیم.

وی تاکید کرد: رویکرد چهارم جشنواره نخبه‌گرایی و استعدادگرایی بود، ما دو راه داریم یا باید اکتفا کنیم به پیشکسوتان و یا در کنار آنان در پی کشف استعدادهای جدید باشیم. در این دوره جشنواره بیش از ۱۲۰ استعداد جدید در این رویداد کشف شدند که ارزش سرمایه‌گذاری را دارند. ما افتخار می‌کنیم که با جوانان و دانشجویان کار کنیم.

امامی گفت: مساله مهم بعدی زیرساخت‌هاست، که افتتاح و رونمایی از سامانه شیما از جمله اقدامات در این جهت بود، نهادهای نظارتی و شهروندان با این سامانه که به سامانه شناسه کالا وصل می‌شود، می‌توانند در جریان جزییات و اطلاعات تکمیلی نیاز خود قرار گیرند. 

رئیس کارگروه مد و لباس فجر تاکیدکرد: جشنواره‌ای که به درد تولید نخورد تبدیل به ویترین می‌شود، برای توسعه این بخش و حمایت از تولیدکنندگان در قالب وام ۴ درصد به تولیدکننده آثاری که امروز برگزیده می‌شوند تسهیلات تولیدی ارائه می‌شود چراکه فعالان این بخش درگیر مشکلات عدیده از جمله قاچاق هستند بنابراین صنعت و حوزه فرهنگی باید در کنارهم قرار گیرند تا شاهد ارتقا و رشد باشند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه ایران ویژند از ۲ تا ۵ مرداد با محوریت از فناوری تا صادرات در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی در این راستا خبر داد.

کد خبر 690746 منبع: ایرنا برچسب‌ها زنان - لباس مد - مدل لباس و پوشاک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زنان لباس مد مدل لباس و پوشاک مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان