Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دلگرام، محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور سال ۶۶ در تربت حیدریه و خواننده پاپ ایرانی است . در نوجوانی قاری قران بود و پس از آن وارد عرصه موسیقی شد و اکنون یکی از پرطرفدارترین خواننده های کشور است

فیلم منتشر شده از خداحافظی محسن ابراهیم زاده از خوانندگی به علت مشکل حنجره بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو محسن ابراهیم زاده، خواننده موسیقی پاپ در اجرای کنسرت مراغه خود به مشکل جدی و حاد حنجره اش اشاره کرد و گفت: «بنظر می رسد که به اجبار باید حالا حالاها موسیقی را کنار بگذارم و تحت درمان برای حنجره ام قرار بگیرم».

حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو منبع: دلگرام لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر محسن ابراهیم زاده اخبار حاشیه اخبار مرتبط عکس خواهر محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام غوغا کرد ۱۴۰۱/۴/۱۸ گریم متفاوت الناز شاکردوست در فیلم تی تی! + عکس ۱۴۰۱/۴/۲۴ ویدیو دیده نشده از مازیار لرستانی و علیرضا خمسه ۱۴۰۱/۴/۲۴ شباهت عجیب فرهاد اصلانی به معروف‌ترین قاچاقچی تاریخ جهان + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۴ توضیح عجیب رامبد جوان برای پاک کردن اسم وریا + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۴ جنجال جدید درباره تغییر جنسیت بازیگر زن+ عکس ۱۴۰۱/۴/۲۴ آخرین ویدیو ها ویدیو دیده نشده از مازیار لرستانی و علیرضا خمسه ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۳:۱۶ تصویر شگفت انگیز ناسا از گذر دو قمر مشتری + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۳۹ استقبال ولیعهد سعودی از بایدن + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۳۴ شباهت عجیب فرهاد اصلانی به معروف‌ترین قاچاقچی تاریخ جهان + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۱۲ دزدی بزرگ در دل آسمان + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۱:۱۷ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۲۸ راه و روش موثر و مطمئن برای جذب خواستگار خوب ۲۳:۱۴ دلیل عادت های بد چیست؟ چگونه عادت های بد را ترک کنیم؟ ۲۲:۵۸ آبکشی دندانها بعد مسواک ممنوع! ۲۲:۵۶ محدودیت ترافیکی آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس برداشته شد ۲۲:۳۹ تصویر شگفت انگیز ناسا از گذر دو قمر مشتری + فیلم ۲۲:۳۸ موجودات فضایی قصد تماس با زمین را دارند؟ ۲۲:۳۴ استقبال ولیعهد سعودی از بایدن + فیلم ۲۲:۳۳ راه رهایی از سردرد مرتبط با کامپیوتر ۲۲:۱۲ دلیل مهم سفت شدن پدال ترمز خودرو ۲۲:۰۱ اسفرزه؛ گیاه شفابخش در طب سنتی ۲۱:۵۳ چطور با شکست عشقی کنار بیایم؟ ۲۱:۴۷ فوری؛ مقصد وریا غفوری مشخص شد + عکس ۲۱:۴۳ قیمت جوجه یکروزه به ۱۰ هزار تومان زیر نرخ مصوب رسید ۲۱:۳۹ چاقی باعث ریزش مو می شود؟ ۲۱:۱۷ دزدی بزرگ در دل آسمان + فیلم ۲۱:۰۹ درمان دل درد صبحگاهی با طب بوعلی سینا ۲۱:۰۸ ۵۰ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی ۲۱:۰۰ بایدن همچنان سوژه می شود؛ سردرگمی در دیدار رسمی + فیلم ۲۰:۵۴ حقوق کارمندان را پایین‌تر از قانون کار داده‌اند! ۲۰:۵۲ ۲۰ راهکار ساده برای کنترل چربی مو ۲۰:۵۰ آیا با جیمز وب سیاره هایی همچون زمین پیدا خواهیم کرد؟ ۲۰:۴۰ به دنبال تحمیل نوعی خاص از پوشش نیستیم/ تفاوت‌ها را به رسمیت می شناسیم ۲۰:۳۲ بهترین ماده زیبایی صورت در خانه شماست ۲۰:۱۷ رژیم ویژه برای رفع چربی کبد ۲۰:۱۲ مافیای کنکور از زبان وزیر آموزش و پرورش ۲۰:۰۲ همه واکسن ها بر سویه های جدید اثرگذارند ۱۹:۴۸ درمان فوری جوش صورت دوران بلوغ ۱۹:۳۲ چه واکسنی را برای دوز چهارم کرونا تزریق کنیم؟ ۱۹:۲۴ ماجرای افزایش تاریخ انقضای واکسن ها چیست؟ ۱۹:۲۳ راه مقابله با عوارض پشت میز نشینی ۱۹:۲۱ ۵ حقیقت در مورد عربستان سعودی که شاید از آن بی خبرید! ۱۹:۱۷ معمای پیچیده که فقط باهوش ها می توانند حل کنند ۱۹:۱۲ درخواست عجیب یک زن در دادگاه خانواده ۱۹:۰۹ خطای دید چالشی؛ بینایی خود را محک بزنید ۱۹:۰۵ آخرین قیمت میوه‌ های تابستانی در بازار ۱۹:۰۱ این جمله های منفی را هرگز به خودتان نگویید ۱۹:۰۰ اخذ بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان بدهی از ابربدهکاران بانکی ۱۸:۵۸ ۱۲ نکته کمتر شنیده شده درباره عید غدیر ۱۸:۵۱ اپیزود سیزدهم اقتصادینو؛ بروبچه های شیکاگو (بخش اول) ۱۸:۴۹ درمان خانگی سوختن موها با رنگ و دکلره ۱۸:۳۵ برنج ایرانی کیلویی ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان شد + قیمت انواع برنج ۱۸:۲۸ چجوری لباس مناسب سایزم رو پیدا کنم؟ + جدول سایز بندی ۱۸:۲۴ بالاترین بودجه تاریخ آمریکا برای پنتاگون! ۱۸:۱۳ آیت الله علم الهدی: این‌که عده‌ای بگویند عاشق امیرالمؤمنین هستیم اما در حکومت با امامت کاری نداریم، غدیر سکولار است که قبول نداریم ۱۸:۰۸ فوری: رضاییان به سپاهان پیوست + عکس ۱۸:۰۵ خانه ثروتمندترین فرد دنیا چگونه است؟ + عکس ۱۷:۵۸ وزیر بهداشت: روند مرگ های کرونایی افزایشی خواهد بود ۱۷:۵۴ ترفندی ساده برای پیدا کردن رمز عبور وای فای ۱۷:۴۷ آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس یکطرفه شد ۱۷:۴۵ بهترین روش ها براش شستن کاغذ دیواری اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محسن ابراهیم زاده اخبار حاشیه محسن ابراهیم زاده ۱۴۰۱ ۴ ۲۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

همزمان با آغاز روز و هفته جهانی نجوم از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری، گروه‌های نجومی برای اجرای برنامه‌های خود می‌توانند از فردا شنبه، ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام خود در انجمن نجوم ایران اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، طبق تقویم جهانی، روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۳ در ایران جمعه ۲۸ اردیبهشت خواهد بود که مقارن با شب نهم ماه قمری است و هفته نجوم از دوشنبه ۲۴ اردیبهشت تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

طبق اطلاعیه انجمن نجوم ایران، بیش از نیم قرن است که روز و هفته جهانی نجوم با هدف ترویج علم، تبدیل به پلی میان مردم و منجمان شده است و سال‌هاست که این رویداد همزمان با سراسر این کره خاکی در ایران نیز برگزار می‌شود. از سال ۱۴۰۱ و پس از وقفه دو ساله به علت شیوع ویروس کووید-۱۹، روز و هفته نجوم با رویکردی متفاوت و همکاری مشترک گروه‌های نجومی در دو محوریت برنامه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

علی ابراهیمی سراجی، دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با ایسنا، هفته و روز جهانی نجوم را یکی از رویدادهای عمومی و ترویجی دانست که افراد در قالب گروه، انجمن و مؤسسه و غیره در سراسر ایران در آن شرکت می‌کنند و گفت: در دو سال اخیر (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) گروه‌ها و انجمن‌های نجوم مختلف در رویدادهای این روز و هفته جهانی ثبت‌نام و گزارش‌های خود را در قالب تصاویر و فیلم و متن برای ما ارسال می‌کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های ارسالی در سال ۱۴۰۱ تعداد برگزارکننده‌های برنامه های این روز و هفته ۵۷ مورد بوده و تعداد برگزارکنندگان در سال ۱۴۰۲ به ۷۲ مورد ارتقاء یافت. تعداد برنامه‌های برگزار شده در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶۹ مورد و در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۹ مورد افزایش یافته است.

به گفته دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۶۴ درصد از این برنامه‌ها از سوی بخش خصوصی، ۲۹ درصد از سوی بخش دولتی و ۷ درصد از سوی بخش خصولتی برگزار شده است.

به گفته وی بر اساس گزارش‌های دریافت شده از برگزارکنندگان هفته و روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۲، در مدت زمان این برنامه، ابزارهای رصدی گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است که این ابزارها شامل تلسکوپ‌های شکستی، تلسکوپ‌های بازتابی با قطر دهانه‌های مختلف، تلسکوپ‌های ترکیبی، تلسکوپ‌های خورشیدی و انواع دوربین‌های دو چشمی است.

به گفته وی، تعداد برنامه‌های اجرا و یا برنامه‌ریزی شده توسط برگزارکنندگان در سراسر کشور در هفته و روز جهانی نجوم سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به  این شرح است:

ابراهیمی خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام رویدادها در این رویدادهای جهانی از فردا شنبه ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!