Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:25:55 GMT

۱۴ بازیکن جدید به تیم استقلال خوزستان پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۷۱۷۰

۱۴ بازیکن جدید به تیم استقلال خوزستان پیوستند

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال خوزستان که در روزهای گذشته به دور از هیاهوی رسانه‌ای اقدام به انجام مذاکرات و امضای قرارداد با نفرات مورد تأیید سید سیروس پورموسوی کرده بود از اسامی ۱۴ بازیکن جدیدش رونمایی کرد.

علی وزیری‌پناه (آرمان‌گهر سیرجان)، عبدالعظیم گوک (ملوان انزلی)، حمید گلزاری (مس کرمان)، یاسر فیضی (مس کرمان)، رضا نبی‌زاده (مس شهربابک)، رضا جباری (استقلال ملاثانی)، خشایار زبرجد (شهرداری آستارا)، جواد آقایی‌پور (شهرداری آستارا)، امین اسدی (نفت مسجدسلیمان)، حسن پورحمیدی (خیبر خرم‌آباد)، ابوالفضل علایی (قشقایی شیراز)، میثم زمانی (شهرداری همدان)، رضا منصوری (نود ارومیه) و فرشاد سالاروند (فولاد نوین اهواز) ۱۴ بازیکنی هستند که با استقلال خوزستان به توافق نهایی رسیده و در اولین اردوی آماده‌سازی این تیم حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال خوزستان از روز سه‌شنبه اولین اردوی آماده‌سازی پیش فصل را با سرمربیگری پورموسوی و سرپرستی بهمن روشنایی در مجموعه ورزشی الیاف تهران برپا ساخته است و برای فصل آینده لیگ یک آماده می‌شود.

کد خبر 5539056

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال خوزستان ورزش خوزستان کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد شیراز استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد

چین اولین زیردریایی نظامی مجهز به فناوری روز جهان را که قرارداد ساخت آن ۹ سال پیش با پاکستان امضا شده بود، تحویل اسلام‌آباد داد.

به گزارش مشرق، یک فروند از ۸ زیردریایی که قرار است توسط چین آماده شود، طی سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به چین، تحویل اسلام‌آباد داده شد.

ارتش پاکستان دریافت اولین سفارش زیردریایی نظامی خود از چین را گشایش راهی جدید در همکاری‌های قوی دو کشور عنوان کرد.

براساس قراردادی که دو کشور در جریان سفر رئیس جمهور چین به پاکستان در سال ۲۰۱۵ امضا کردند، ۴ فروند زیردریایی نظامی در چین و ۴ فروند دیگر آن نیز در کارخانه کشتی سازی پاکستان در بندر کراچی آماده خواهد شد.

برپایه این قرارداد دفاعی که با هدف انتقال تکنولوژی به امضا رسیده است، دو طرف در خصوص ساخت هشت زیردریایی «کلاس هنگور» به توافق رسیدند.

زیردریایی کلاس هنگور قادر به انجام ماموریت های مختلف بر اساس دستور العمل های عملیاتی است. این زیردریایی بسیار پیشرفته و غیرقابل رهگیری، مجهزترین سلاح ها و حسگرها را داراست.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!