Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی دختران نوجوان، درگیری شدید فیزیکی رخ می‌دهد که تاکنون و به طور رسمی دلایل آن اعلام نشده است.

به گزارش ایمنا، مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان دختران، از صبح امروز جمعه بیست و چهارم تیرماه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه آزادی آغاز شد که به دلیل نتایج حاصل شده در جریان مبارزات بخش ساندا، درگیری شدیدی میان پدر یکی از شاگردان و مربیان تیم ملی دختران به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس یک روایت، ظاهراً موضوع از این قرار بوده که گویا پدر یکی از دختران که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن جنبی مسابقات که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده‌اند، می‌شود و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان) درگیری در سالن بالا می‌گیرد.

در ویدئو منتشر شده از این اتفاق، یک مرد و سهیلا منصوریان خواهر کوچک‌تر الهه منصوریان (سرمربی تیم جوانان) و شهربانو منصوریان (مربی تیم ملی) با هم درگیر هستند و زد و خورد فیزیکی بین طرفین اتفاق افتاده است.

به نظر می‌رسد مسئولان حراست و امنیت سالن نیز درباره این اتفاق غافلگیر شده‌اند و موضوع پس از چند دقیقه درگیری فیزیکی با دخالت نیروهای حراست خاتمه یافته است.

تاکنون فدراسیون ووشو نسبت به این ماجرا واکنشی نداشته است و کسی از مسئولان مسابقات و مربیان تیم ملی نیز درباره این ماجرا حاضر به اظهارنظر نشده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 588419

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سهیلا منصوریان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روز‌های ۸ و ۹اردیبهشت در امارات برگزار خواهد شد. 

محمد اسماعیلی، زهرا کارگر و نجمه سازنجیان ۳ شمشیرباز باشگاه چادرملو اردکان به عنوان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴پاریس خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست