Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی بزی گفت:مالکان، نمایندگان و متصرفان قانونی وسایل نقلیه می‌توانند فرایند ترخیض را به ۲ روش انجام دهند، و روش اول به صورت غیرحضوری و با استفاده از برنامه کاربردی "پلیس من" در بستر اینترنت قابل انجام است و در روش دوم نیز، مالک یا وکیل قانونی می‌تواند با مراجعه مستقیم به دفاتر "پلیس +۱۰" و ارائه مدارک نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:  در اجرای این طرح تسهیلات ویژه‌ای پیش‌بینی شده است و  امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی، ترخیص وسایل نقلیه با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل قانونی در صورت نداشتن قبض پارکینگ، ترخیص وسایل نقلیه به متصرفان قانونی با ارائه اصل مدارک وسیله نقلیه و اصل قبض پارکینگ به نام متصرف (در صورت نداشتن سابقه ثبت شکایت از طرف مالک)، فراهم شدن شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله و به حداقل رسیدن هزینه پارکینگ از جمله تسهیلات و شرایط این طرح ویژه است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: این طرح تا پایان روزکاری ششم مرداد ماه امسال  ادامه دارد،  و  این تسهیلات شامل وسایل نقلیه‌ای که دارای پرونده قضایی هستند، نمی‌شود.



باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترخیص خودرو پلیس راهور وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی