Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سرویس مطبوعاتی کابینه ارمنستان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که «نیکول پاشینیان»، نخست وزیر این کشور و «ویلیام برنز»، رئیس سیا در ارتباط با امنیت منطقه‌ای و بین المللی و وضعیت قفقاز جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

در بیانیه دولت ارمنستان آمده است: «دو طرف در مورد مسائل امنیت بین المللی و منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین درباره روندهایی که در منطقه قفقاز جنوبی در حال وقوع است، گفتگو کردند.»

علاوه بر این گفته شده که مدیر سیا همچنین با «آرمن گریگوریان»، دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان نیز ملاقات کرد و در مورد رویکرد ارمنستان برای برقراری صلح در منطقه گفتگو کرد.

مذاکرات ارمنستان - آذربایجان و ارمنستان - ترکیه بخش دیگری از موضوع مورد گفتگو در دیدار رئیس سازمان جاسوسی آمریکا، سیا، با مقامات ارمنستانی بوده است.

سفر رئیس سیا به ارمنستان در حالی صورت گرفته که برخی منابع گفته اند این سفر بدون اعلام قبلی و بدون سر و صدا بوده است. ویلیام برنز صبح جمعه وارد ایروان شد و خبرگزاری اسپوتنیک در این ارتباط خبر داده بود که در چارچوب سفر رئیس سازمان اطلاعات آمریکا به ایروان، جلساتی در سطح عالی برنامه ریزی شده است. از سوی دیگر هیچ اطلاعات رسمی نه از سفارت آمریکا در ارمنستان منتشر نشده و هدف از سفر او نیز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد مسائل قفقاز جنوبی مهمترین محور دیدار و گفتگوی مقامات ارمنی و رئیس سیا بوده است.

کد خبر 5539069

منبع: مهر

کلیدواژه: ویلیام برنز ترکیه ایالات متحده امریکا نیکول پاشینیان سازمان جاسوسی آمریکا ارمنستان تروریسم رژیم صهیونیستی جو بایدن ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین عربستان سعودی عراق جنگ اوکراین فلسطین ایران سریلانکا ترکیه مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن

به گزارش قدس آنلاین،  یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ گفت که چندین جاسوس وابسته به یک یگان اطلاعاتی با عنوان یگان ۴۰۰ به ریاست عمار عفاش جاسوس تحت پیگرد دستگیر شده‌اند.

ماموریت جاسوس‌ها، جمع آوری اطلاعات و شناسایی مواضع متعلق به نیروهای مسلح یمن در ساحل غربی جمهوری یمن و دادن این اطلاعات به آمریکا و  اسرائیل به عنوان دشمنان یمن بوده است.

جاسوس‌های یگان ۴۰۰ اقدام به شناسایی و جمع آوری اطلاعات از اماکن شلیک موشک و پهپادی می‌کردند که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

افراد  دستگیر شده به شناسایی مواضع شلیک موشک و پهپاد و مواضع قایقهای نیروهای مسلح و انتقال اطلاعات مورد نظر به اربابان خود می‌کردند.

مزدوران یگان ۴۰۰ با اطلاعاتی که به دشمنان آمریکایی و  انگلیسی دادند، باعث شهید و زخمی شدن شماری از مردم و وارد آمدن خسارتهای مادی شدند.

ماموریت ترور نیروهای مسلح و امنیتی و از کار انداختن تجهیزات و ادوات نیروهای مسلح یمن به این جاسوس‌ها واگذار شده بود.

دستگاههای امنیتی از هیچ تلاشی برای ایمن سازی جبهه داخلی و استحکام آن در برابر تلاشهای دشمنان آمریکایی و اسرائیلی برای رخنه به جامعه دریغ نخواهند کرد.

منبع امنیتی خاطر نشان کرد درباره خطر همکاری با دستگاههای اطلاعاتی دشمن که مجازات آن تا حد  اعدام می رسد، هشدار می دهیم.

رسانه های امنیتی امروز ساعت ۱۵(به وقت محلی) گوشه هایی از اعترافات جاسوسان دستگیر شده و اسامی برخی از سرکردگان یگان موسوم به یگان ۴۰۰ را در رسانه های ملی پخش خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی