Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون هندبال می‌گوید با مونتسرات پوچه‌دیاز مربی خارجی تیم ملی هندبال زنان تا پایان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی همکاری خواهند داشت و بعد از آن با توجه به شرایط زمانی و مکانی برای ادامه همکاری با او تصمیم می‌گیریم.

افسانه دهقانی در گفت و گو با ایران اکونومیست، در خصوص جذب مونتسرات پوچه‌دیاز مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: انتخاب مربی خارجی را طبق برنامه‌ریزی در دستور کار داشتیم، حتی در مسابقات لیگ برتر هم او از طریق صفحه فدراسیون فیلم بازی‌ها را دیده و بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اطلاعات بازیکنان مثل قد، سن، پست، دست قالب و پیشینه آنها را برای او ارسال کردیم. مونتسرات به خوبی تیم را آنالیز کرده است.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در ادامه گفت: در کنار این مربی اسپانیایی، ظهرابی به عنوان مدیر فنی انتخاب شده است و نظارت بر لیگ را داشت. بنابراین اینطور نبوده که امروز کادر تشکیل شده باشد و همین امروز نفرات به اردو دعوت شده باشند. از قبل هم ترکیب تیم مشخص بود و کادر فنی لیست را در ذهن داشته‌اند. به محض اینکه به ما اطلاع رسانی شد که تیم عازم قونیه می‌شود ما لیست را به کمیته المپیک اعلام کردیم. همین نفرات هم اکنون در اردو هستند.

دهقانی در پاسخ به این سوال که آیا مربی اسپانیایی تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا کنار تیم زنان خواهد بود، گفت: طبق نظر ما می‌خواهیم این مربی تا  قهرمانی آسیا ما را همراهی کند ولی باید فدراسیون در بازی‌های کشورهای اسلامی او را مورد آزمون و خطا قرار بدهد و خود او هم به هر حال تصمیمات ذهنی خود را دارد. بنابراین برنامه ما اکنون تا پایان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است. بعد از آن با توجه به شرایط زمانی و مکانی تصمیم می‌گیریم که با او ادامه دهیم یا با توجه به شرایط تغییراتی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: از زمانی که کمیته ملی المپیک به ما اعلام کرد که می‌توانیم در بازی‌های هبستگی کشورهای اسلامی حضور داشته باشیم تا زمان اعزام تنها یک ماه زمان داشتیم. در این فاصله کار بسیار ضرب الاجلی که کردیم سریعا کادرفنی را تشکیل دادیم و بلافاصله از مربیان برنامه اردوها را گرفتیم. مربی هم به یک فرصت احتیاج دارد تا بازیکنانش را آزمایش، بررسی و انتخاب کند و بعد برنامه تدارکاتی برای تیمش در نظر بگیرد. طبیعی است که در این زمان محدود همه چیز از جمله دیدارهای تدارکاتی امکان پذیر نیست.

وی در پایان گفت: اکنون کادر خیلی سریع هم عمل کند. ما دو اردو بیشتر نمی‌توانیم داشته باشیم. یک اردو از ۱۹ تا ۳۱ تیر خواهیم داشت و بعد از چند روز استراحت اردوی آخر متصل به اعزام خواهد بود. تیم ۱۲ مرداد عازم قونیه می‌شود. با دو اردو هیچ امکان و فرصتی برای دیدار تدارکاتی خارجی نداریم اما با تیم ملی نوجوانان که اکنون در اردو هستند برنامه ریزی شده که دیدار دوستانه داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی هندبال زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان کشورهای اسلامی تا پایان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی

وزیر دفاع بلاروس در دیدار امیر آشتیانی گفت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع کشورمان با همتای بلاروسی خود در حاشیه اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده 51 منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

آشتیانی با اشاره به ظرفیتهای متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیتهای موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقتنامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی