Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:38:06 GMT

استعدادیابی از رویکردهای شورای شیراز است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۷۶۵۶

استعدادیابی از رویکردهای شورای شیراز است

ایسنا/فارس رئیس کمیته ورزشی شورای شیراز، استعدادیابی را از رویکردهای این شورا عنوان کرد و گفت: شیراز به لحاظ استعدادیابی در چند رشته همیشه مطرح بوده و بازیکن‌های زیادی در سطوح ملی و بین‌المللی معرفی کرده است.

مهدی نصیری عنوان کرد: در برنامه استعدادیابی ورزشی که یکی از رویکردهای کمیته ورزشی شورا در چند ماهه اخیر بوده است، این رویکرد با توجه به باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز، یک زنجیره‌ کامل را می‌تواند شکل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از شورای شیراز، او افزود: به طوری که در گام اول در رویدادهای ورزشی که دو رویداد جام پرچم در دهه فجر و رویداد منتظران در ماه مبارک رمضان با حضور ۶۳۰۰  و ۷۹۰۰ شرکت کننده در دو حوزه بانوان و آقایان برگزار شد، نفرات برگزیده آن، تعیین شد.

نصیری ادامه داد: در برنامه دیگر، تابستان امسال با عنوان یک رویداد استعداد یابی، در یازده رشته ورزشی (بانوان و آقایان) در دو حوزه استعدادیابی( افراد شش تا چهارده سال)  و نخبه پروری (افراد چهارده تا بیست سال) زیر نظر مربیان برجسته کشور انجام می‌شود و خروجی این دو بخش، در غالب باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به فعالیت خواهند پرداخت، تا با ظهور این رویداد به عنوان یک کار زیر ساختی، در سال‌های آینده شاهد بروز استعدادهای کشف شده در سطوح ملی و بین‌المللی باشیم. 

رئیس کمیته ورزشی شورای شیراز گفت: در این خصوص نیاز است که باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، به جای خرید بازیکنان حرفه ای و گرانقیمت، تمرکز اصلی خود را بر روی استعداد یابی قرار دهد؛ زیرا قهرمانی فعلی، هزینه‌های گزافی دارد.

نصیری خاطرنشان کرد: این امر، اولویت کمیته ورزشی شورا نیست و باید برای آینده استعدادهایی ورزشی معرفی کند. به نظر می‌رسد یکی از ضعف‌های تیم‌های نا موفق شیرازی در مسابقات ملی، عدم توجه به تیم‌های پایه و استعدادیابی در این زمینه بوده است که به آنها از دید درآمدی نگاه شده است و این امر سبب شده است که هم اکنون از لحاظ توانمندی تیمی، وضعیت خوبی را نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مهدی نصیری استعداديابي شورای شیراز کمیته ورزشی شورای شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه جوانان به شرح زیر است: ۱- شایان تمدن از اصفهان ۲- محمدحسین نعمتی از تهران ۳- پارسا قربانی از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود