Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عصمت حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا(ع) مستقر در شبکه بهداشت و درمان و امام علی النقی (ع) در محله سادات گناوه ، بندرریگ و روستاهای مال خلیفه، محمدصالحی، شول، چهارروستایی و محمدی برای تزریق واکسن در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور و استان بوشهر، تزریق دز یادآور به منظور بالابردن سطح ایمنی جامعه در پیشگیری از افزایش این بیماری برای گروه‌های سنی مختلف واجد شرایط، ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد: واجدین شرایط می توانند برای دریافت واکسن به مراکزی که در سطح شهر و روستاهای این شهرستان درنظرگرفته شده است، مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: همه افراد ۱۸ سال به بالا در صورتی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن کرونا آنها گذشته است، در اسرع وقت به تزریق نوبت یادآور اقدام کنند.

وی افزود:  تمامی افرادی که تاکنون نوبت اول یا دوم واکسن را تزریق نکردند، اقدام به دریافت  یا تکمیل واکسیناسیون خود کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه یادآورشد: ساعات مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا (ع) ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۰ ، امام علی النقی (ع) گناوه ۸ تا ۱۳، ، بندرریگ و روستاهای مال خلیفه، محمدصالحی ، شول ، چهارروستایی و محمدی ۸ صبح تا ۱۲ تعیین شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر طبق آخرین رنگ بندی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر واکسن گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر واکسن ویروس کرونا بوشهر واکسن گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند