Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کولیوند مسئول کمیته استعداد یابی باشگاه سپاهان در نهاوند گفت: با هماهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان و حمایت‌های مدیر عامل و سر استعداد یاب‌های این باشگاه، تست استعد یابی به مدت ۴ روز به میزبانی استادیوم علیمرادیان نهاوند در ۳رده سنی برگزار شد.

کولیوند گفت: سپاهان یکی از باشگاه‌های بزرگ استعداد یاب در کشور است که موقعیت پیشرفت فوتبالی و ورزشی را برای نونهالان نوجوانان و جوانان در دورترین نقاط کشور فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بر این اساس و پس از هماهنگی‌های انجام شده اکادمی نهاوند با اصفهان امکان ثبت نام برای تست گیری و کشف استعداد‌ها از طریق سایت باشگاه فراهم شد.

مسئول کمیته استعداد یابی باشگاه سپاهان در نهاوند گفت: در مدت ۱۰ روز ثبت نام بیش از ۳۰۰ نوجوان و جوان ۱۴ تا ۲۰ ساله فوتبالیست علاقه‌مند در تست گیری سایت باشگاه ثبت نام کردند و پس از حضور ۳ نفر از سر استعداد یاب‌های باشگاه سپاهان در نهاوند مراحل تست گیری آغاز شد.

کولیوند گفت: در مدت ۴ روز مراحل پذیرش تحویل لباس و تست گیری به صورت فشرده صبح و بعد از ظهر از علاقه‌مندان ۸ استان همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، مرکزی، آذربایجان غربی و شرقی و به صورت متفرقه افرادی هم از خراسان رضوی و تهران هم شرکت کردند.

کولیوند گفت: بر اساس اعلام سر استعداد یاب باشگاه از بیش از ۳۰۰نفر در تست گیری شرکت کردند و نتیجه آن هفته آینده به صورت پیامک به قبول شدگان برای حضور در باشگاه سپاهان در اصفهان اعلام می‌شود.

او گفت: این نخستین تست گیری در غرب کشور به میزبانی کمیته استعداد یابی سپاهان در نهاوند بود و این موقعیت برای فوتبالیست‌های استان‌های غربی و بخصوص استان همدان فراهم شد.

کولیوند گفت: بیشترین شرکت کننده از استان همدان و ایلام بودند هدف اصلی باشگاه شکوفایی استعداد‌های فوتبالی در همه مناطق ایران و آموزش صحیح آن‌ها است.

به گفته مسئول کمیته استعداد یابی سپاهان در نهاوند این کمیته به زودی در جشنواره فوتبالی کمیته‌های استعداد یابی سپاهان در اصفهان شرکت می‌کند.

کمیته استعداد یابی سپاهان در نهاوند با نام باشگاه پاسارگاد نوین سال گذشته و امسال در بیشتر لیگ‌های استانی در رده‌های مختلف سنی قهرمان شد این تیم در جام شهدای رسانه و فوتبالیست استان همدان در رده نوجوانان قهرمان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان کمیته استعداد یابی استان همدان کولیوند گفت تست گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902059

دیگر خبرها

  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند