Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت غله استان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به افزایش 8 هزار تومانی خرید تضمینی کلزا اظهار کرد: امسال هشت مرکز خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا و گلرنگ در شهرستان‌های ماهنشان، ابهر، خرمدره، طارم هرکدام یک مرکز و در خدابنده و زنجان نیز هر کدام دو محل آماده خرید این محصول از کشاورزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: با هدف تشویق کشاورزان به کشت محصولات اساسی، قیمت خرید تضمینی کلزا به ۲۳ هزار تومان برای هر کیلوگرم افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: هم اکنون هر کیلوگرم دانه‌ روغنی کلزا از کشاورزان استان ۲۳ هزار تومان به صورت تضمینی و با نرخ مصوب دولتی خریداری می شود.
لازم به توضیح است، سالانه دانه‌های روغنی تولید شده توسط غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به صورت تضمینی و با نرخ دولتی خریداری و به کارخانه‌های روغنی‌کشی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان کلزا خرید کلزا تضمینی دانه روغنی زمانی خرید تضمینی افزایش قیمت خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان