Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس  ویلای لاکچری تتلو در ترکیه بیوگرافی امیر تتلو دلیل علاقه تتلو به خوانندگی تتلو  چگونه خواننده شد. ماجرای زندان رفتن تتلو مهاجرت تتلو به ترکیه

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است. او تا دیپلم بیشتر درس نخواند تا اینکه برای گذران زندگی کارگری را آغاز کرد سپس وارد موسیقی رپ زیرزمینی شد و حالا در ترکیه زندگی لاکچری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس  ویلای لاکچری تتلو در ترکیه

عکسی از نمای فوق العاده از ویلای لاکچری تتلو در ترکیه منتشر شده است که در ادامه می بینید.

بیوگرافی امیر تتلو

«امیرحسین مقصودلو» معروف به امیر تتلو در محله مجیدیه تهران بعنوان کوچکترین عضو خانواده به دنیا آمد و تنها دو خواهر بزرگتر از خود دارد

مقطع ابتدایی مدتی بخاطر شغل پدر در رشت زندگی کردند که یکی از خواهرانش همانجا ازدواج کرد و ماندگار شد.

پدرش محمد تقی تتلو سال ۱۳۸۴ در ۵۰ سالگی درگذشت اما مادرش خانم فریده واثق در قید حیات است.

دلیل علاقه تتلو به خوانندگی

امیر که زیاد در تحصیل و مدرسه موفق نبود به همین دلیل از نوجوانی در یک کارگاه نجاری کارگری را شروع کرد تا اینکه بعدها شاگرد یک سوپر مارکت محله شد.

او گفته است: مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه می خواند خواهرم هم همینطور، پدرم هم عاشق فوتبال بود به همین خاطر من هم به فوتبال هم به خوانندگی علاقمند شدم.

تتلو  چگونه خواننده شد.

بصورت جدی از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۶ ساله بود شروع به خواندن موسیقی پاپ کرد و آثار خود از طریق وبلاگی که امین دانکر دوست نزدیک اش ایجاد کرده بود انتشار داد. او سپس به موسیقی رپ روی آورد تا اینکه بعد از آشنایی با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند که همکاری کوتاهشان بشدت آنها را شناخته کرد.

ماجرای زندان رفتن تتلو

این خواننده جنجالی شهریور ۱۳۹۵ بخاطر انتشار کلیپ دیدار با هوادارانش که با عنوان تشویق جوانان به فساد و فحشا تعبیر می شد دستگیر و راهی زندان اوین شد. او در نهایت بعد از ۶۲ روز با قید وثیقه آزاد شد اما دادگاه وی را به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضرب ظلاق متهم کرد که در نهایت مجازات نصف و در نهایت تعلیق شداز ترکیه تا کنسرت در تفلیس

مهاجرت تتلو به ترکیه

تتلو بعد از انتخابات خبر از گرفتن مجوز برگزاری کنسرت در ایران داد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود تا اینکه تیر ماه ۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. تلاش او برای برگزاری کنسرت ۲۰ هزار نفری در ترکیه مجوز نگرفت تا اینکه مجبور شد در تفلیس گرجستان با حضور ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر آنرا برگزار کند.

دومین کنسرت تتلو در ۹ مرداد ۱۳۹۸ در سال ۶ هزار نفری «اورا آرنا» در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که تمام بلیط آن بفروش رفت و سالن پر شد.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر تتلو اخبار مرتبط تتلو عکس سحر قریشی را تتو زد! + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۲ تتلو اجازه بازگشت به ایران را ندارد؟ / پاسپورت تتلو صادر نشد ۱۴۰۱/۴/۲۱ امیر تتلو کف دستش را هم تتو کرد! + فیلم ۱۴۰۱/۴/۱۹ امیر تتلو زبانش را هم تتو کرد! + عکس ۱۴۰۱/۴/۱۵ اعتراف تتلو به کتک زدن سحر قریشی! + عکس ۱۴۰۱/۴/۱۲ حرکت جنجالی سحر قریشی و تتلو وسط ویلای ترکیه! + عکس ۱۴۰۱/۴/۷ آخرین ویدیو ها ویدیو دیده نشده از مازیار لرستانی و علیرضا خمسه ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۳:۱۶ تصویر شگفت انگیز ناسا از گذر دو قمر مشتری + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۳۹ استقبال ولیعهد سعودی از بایدن + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۳۴ شباهت عجیب فرهاد اصلانی به معروف‌ترین قاچاقچی تاریخ جهان + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۲:۱۲ دزدی بزرگ در دل آسمان + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۲۱:۱۷ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۰۵ با ضمانت سهام عدالت، وام بگیرید ۱۰:۰۵ ضوابط جدید انتشار اوراق با استفاده از رتبه اعتباری ابلاغ شد ۱۰:۰۱ شرط دریافت خدمات بازار سرمایه، ثبت نام در سجام است ۱۰:۰۱ تداوم افزایش تولید و عرضه روغن‌های دیزلی و بنزینی ۱۰:۰۰ آپارتمان های ارزان جنوب تهران چند؟ ۰۹:۵۵ دوئل دوباره برای زنده نگه داشتن یک وزارتخانه ادغامی ۰۹:۵۱ بیت کوین در کانال ۲۰ هزار دلاری ۰۹:۴۱ راه شاخص کل و هم‌وزن جدا شد / اقبال بازار به گروه دارویی ۰۹:۳۷ بایدن: بن سلمان گفت شخصاً مسئول قتل خاشقچی نیست! ۰۹:۳۴ قالیباف درباره افزایش حقوق بازنشستگان مردد است/ ۵،۶ استیضاح مطرح است که اعلام وصول نمی‌شود، در دولت روحانی هم همینطور بود ۰۹:۱۶ نرخ رسمی ۱۸ ارز افزایش یافت ۰۹:۰۹ تصویب صورت‌های مالی ۱۴۰۰ بیمه آسیا بدون بند حسابرسی ۰۹:۰۰ پذیره‌نویسی «آوند» صندوق ETF درآمد ثابت مفید، آغاز شد ۰۸:۵۳ کدام واکسن های کرونا برای دوز چهارم مناسب ترند؟ ۰۸:۴۴ بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران تهاتر شد ۰۸:۴۰ مجوز قانونی سقط جنین ناسالم طی چه فرایندی صادر می شود؟ ۰۸:۲۷ اسماعیل شنگله درگذشت ۰۸:۲۳ تصویری که ادعای افنبرگ درباره دایی را تایید می کند! + عکس ۰۸:۱۰ پایان سلطنت ۱۵ ساله رونالدو و مسی + عکس ۰۷:۳۰ ۷ شب سفر به بانکوک تایلند چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۰:۴۳ چطور عکس و ویدیو Status واتساپ را دانلود کنیم؟ ۰۰:۳۶ فال ابجد روزانه امروز شنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ ۲۳:۵۶ اولین ملاقاتت خوب پیش نرفته؟ راه حلش اینه که بهت میگم ۲۳:۴۵ نتایج آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد کی اعلام می شود؟ ۲۳:۴۴ تزریق واکسن کرونا در شرایط فعلی تنها راه مقابله با ویروس است ۲۳:۴۳ رانندگی با چراغ روشن بنزین خطرناک است؟ ۲۳:۴۰ واکسیناسیون در زمان ابتلا به ویروس کرونا توصیه نمی شود ۲۳:۲۸ راه و روش موثر و مطمئن برای جذب خواستگار خوب ۲۳:۱۴ دلیل عادت های بد چیست؟ چگونه عادت های بد را ترک کنیم؟ ۲۲:۵۸ آبکشی دندانها بعد مسواک ممنوع! ۲۲:۵۶ محدودیت ترافیکی آزادراه تهران - شمال و جاده چالوس برداشته شد ۲۲:۳۹ تصویر شگفت انگیز ناسا از گذر دو قمر مشتری + فیلم ۲۲:۳۸ موجودات فضایی قصد تماس با زمین را دارند؟ ۲۲:۳۴ استقبال ولیعهد سعودی از بایدن + فیلم ۲۲:۳۳ راه رهایی از سردرد مرتبط با کامپیوتر ۲۲:۱۲ دلیل مهم سفت شدن پدال ترمز خودرو ۲۲:۰۱ اسفرزه؛ گیاه شفابخش در طب سنتی ۲۱:۵۳ چطور با شکست عشقی کنار بیایم؟ ۲۱:۴۷ فوری؛ مقصد وریا غفوری مشخص شد + عکس ۲۱:۴۳ قیمت جوجه یکروزه به ۱۰ هزار تومان زیر نرخ مصوب رسید ۲۱:۳۹ چاقی باعث ریزش مو می شود؟ ۲۱:۱۷ دزدی بزرگ در دل آسمان + فیلم ۲۱:۰۹ درمان دل درد صبحگاهی با طب بوعلی سینا ۲۱:۰۸ ۵۰ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی ۲۱:۰۰ بایدن همچنان سوژه می شود؛ سردرگمی در دیدار رسمی + فیلم ۲۰:۵۴ حقوق کارمندان را پایین‌تر از قانون کار داده‌اند! ۲۰:۵۲ ۲۰ راهکار ساده برای کنترل چربی مو ۲۰:۵۰ آیا با جیمز وب سیاره هایی همچون زمین پیدا خواهیم کرد؟ ۲۰:۴۰ به دنبال تحمیل نوعی خاص از پوشش نیستیم/ تفاوت‌ها را به رسمیت می شناسیم ۲۰:۳۲ بهترین ماده زیبایی صورت در خانه شماست اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تتلو امیر تتلو ۱۴۰۱ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی

 بهروزی گفت: آذربایجان شرقی در موضوع سرمایه گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و متوسط سه سال گذشته شاخص‌های آن به عنوان الگویی برای سنجش به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌های سنگین خارجی و سختی مسیر‌های تبادل ارز و مواد اولیه اما مسیر‌هایی برای تبادل ارز از استان ما طی شده که به عنوان الگو در کشور مطرح هستند بر این اساس میزان هدف گذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳ میلیون دلار بود ولی بیش از ۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری تحقق یافت.

بهروزی اضافه کرد: ۱۲ طرح در سال ۱۴۰۱ و تعداد ۱۳ طرح نیز در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذارانی از کشور‌های ترکیه، چین، جمهوری چک، امارات و ایرانیان مقیم خارج در استان آغاز شدند که بیشتر در بخش‌های گلخانه، تولید کنسانتره، نساجی، صنایع چوب و تجهیزات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی همچنین از کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به واحد‌های تولیدی راکد و نیمه تعطیل و سایر موارد خبر داد و گفت: این تبصره از حدود هفت سال گذشته در قوانین بودجه دستگاه‌های مختلف در حال چرخش بود و بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی میزان تسهیلات تحقق یافته از محل این تبصره تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشتر تک رقمی بوده و ما جزو استان‌های متوسط به پایین بودیم.

بهروزی با بیان اینکه مجموع مجوز‌های سرمایه گذاری صادر شده در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۰ هزار (کمتر از ۵۰ درصد تقاضاها) و در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵۱۳ درصدی شامل ۶۱ هزار و ۵۰۰ بود افزود: این افزایش ناشی از اقدام تحولی دولت در راه اندازی درگاه مجوز‌های کسب و کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • پروانه‌ لکه‌ دار واریا از نمای نزدیک(عکس)
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد