Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از خبرحوزه، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این‌گونه اتفاقات بسیار اشتباه است؛ چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: حجاب نماد دین، تعظیم شعائر الهی، نشان کرامت، عزت، حریت و استقلال به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حجاب فقط پوشش نیست، گفت: اگر بدانیم که همراه این پوشش چه مسائل دیگری هم وجود دارد، آن موقع توجه به این موضوع برای انسان بسیار جذاب می‌شود.

عابدینی عنوان کرد: اگر ابعاد رسالت‌های دینی را کنار بگذاریم، این فاصله طبقاتی است که کار عفاف و حجاب را دشوار می‌کند و زیرساخت‌ها است که باید بر اساس آن‌ها جاذبه دینی را با نماد حجاب به منصه ظهور رساند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: مأموریت و مسئولیتی که ما نسبت به ادارات و اماکن عمومی داریم، متفاوت است و لازم است که نسبت به توده‌های مردم و فضای ادارات فرق قائل شویم و برای هر کدام نسخه‌ای جداگانه را طراحی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دو قطبی‌سازی «باحجاب» و «بدحجاب» بسیار خطرناک است، گفت: اینکه بگوییم خانم‌های باحجاب یک طرف و بدحجاب‌ها طرف مقابل هستند، در واقع دوقطبی درست کرده‌ایم و این بسیار خطرناک است.

وی تصریح کرد: خیلی وقت‌ها پیشنهاد راهپیمایی محجبه‌ها در مقابل بی‌حجاب‌ها را می‌دهند که این گونه اتفاقات بسیار اشتباه است، چرا که این برنامه یعنی خراب کردن امیدهای آینده و مقابل هم قرار دادن بچه‌های خودمان در مقابل یکدیگر.

وی با بیان اینکه با انجام این کار هیچ مشکلی اصلاح نخواهد شد، یادآور شد: وقتی شما کرامت آن‌ها را حفظ کردید و با آن‌ها تعامل و گفت‌وگو کردید، در واقع یک قدم به سمت حقایق ارزشی نزدیک خواهند شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر لزوم جذب حداکثری در حوزه عفاف و حجاب، عنوان کرد: لازم است تا در راستای این تفکر که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، با گفت‌وگو و تعامل موثر و عنصر دلسوزی و محبت که معجزه می‌کند، اقدام کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حجاب نماز جمعه بی حجابی بد حجاب افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید