Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید عسکری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار اعلام کرد: پس از صدور حکم محکومیت شهردار شهریار و سایر متهمان مرتبط با پرونده شهرداری شهریار، هفته گذشته برای شش نفر از کارمندان شهرداری شهریار که به عنوان مسولان پلیس ساختمانی فعالیت می‌کردند، پس از تعقیب متهمان، انجام تحقیقات مقدماتی، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست متهمان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادگاه کیفری برای متهمان، ۵۱ سال حبس، ضبط اموال، پرداخت جزای نقدی معادل وجوه ارتشا، انفصال از مشاغل دولتی محکوم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تاکید کرد: حکم صادره مطابق قوانین قابل تجدید نظر خواهی در محاکم صالحه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری شهریار مجازات ارتشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند