Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@20:57:02 GMT

در بوشهر فوتبال دوست ندارند!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۹۴۶۳

در بوشهر فوتبال دوست ندارند!

آفتاب‌‌نیوز :

اوضاع و احوال فوتبال بوشهر خوب نیست و تیم‌های این شهر یکی یکی و پشت سر هم فروخته می‌شوند تا مردم فوتبال‌دوست بوشهری از داشتن نماینده در سه سطح اول فوتبال ایران محروم باشند. پس از این که امتیاز شاهین بوشهر برای فروش در مزایده قرار گرفت، حالا مدیران شاهین بندرعامری بوشهر نیز پس از صعود به لیگ یک، امتیاز باشگاه را برای فروش گذاشته‌اند تا پس از بدقولی مسئولان استانی در کمک به این تیم، تیمداری را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کریمیان، سرمربی شاهین بندر عامری در این خصوص اظهار کرد: همت و عزمی برای تیمداری در فوتبال بوشهر وجود ندارد. تیم با آن همه تلاش و زحمت به لیگ یک صعود کرده و حالا باید نتیجه این همه تلاش، یک روزه از دست برود. متاسفانه مسئولان استانی فقط حرف کمک کردن را زدند و مدیران باشگاه هم وقتی دیدند مصوبه‌ای تصویب نشده است، به فکر فروش امتیاز افتادند تا سرنوشت باشگاه مثل شاهین نشود. متاسفانه نمی‌دانم چرا در فوتبال بوشهر، خبری اهمیت دادن به فوتبال و جوانان نیست و این اتفاق‌ها باید رخ دهد.

وی ادامه داد: البته دیروز جلسه‌ای بین خریداران و مدیران باشگاه قرار بود برگزار شود که مدیران شاهین در جلسه حاضر نشدند و قرار است امروز صحبت‌ها شکل بگیرد. نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد و چه عاقبتی در انتظار شاهین بندر عامری است اما امیدوارم در بوشهر برنامه‌ریزی‌ها مرتب شود و زحمات یک ساله یک مجموعه، یا بی‌توجهی مسئولین یک روزه هدر نرود. برای هر آن چه که برای شاهین بندر عامری اتفاق خواهد افتاد، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم قدر جوانان بوشهری دانسته شود.

کریمیان درباره ادامه همکاری‌اش با شاهین شهرداری بوشهر توضیح داد: من در برنامه خودم به آن‌ها بودجه ماندن در لیگ یک، بودجه قرار گرفتن در رتبه تک رقمی را دادم و بحث صعود هم که کاملا متفاوت است. متاسفانه آن‌ها برنامه جدی برای ادامه کار دیگر نداشتند و من هم در حال بررسی پیشنهادهای دیگرم هستم.

او درباره پیشنهاد دستیاری در سپاهان گفت: مورایس شخصا با من صحبت کرد و به توافق رسیدیم اما باشگاه سپاهان فعلا مانع اضافه شدن من شده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران

استاندار تهران، گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران زندگی می‌کنند، لذا در تلاش هستیم تا با دستگیری افراد غیرمجاز و خروج آن‌ها از کشور سطح غیرمجازی را با سرعت بسیار زیادی کاهش دهیم، زیرا بخش بزرگی از ظرفیت‌ها در اختیار اتباع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، علیرضا فخاری عصر امروز در آیین "سپاس معلم" که با حضور اعضای شورای اداری استان تهران برگزار شد، با اشاره به وظایف شورای اداری، اظهار داشت: استان تهران دارای ویژگی‌های خاص است که البته در میان سایر استان‌ها مظلوم و مغموم نیز بوده و در این فرصت به‌صراحت عرض می‌کنم نمایندگانی که از استان تهران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند باید در این دوره برای احقاق حقوق استان تهران همت کنند.

وی با بیان اینکه شأن استان تهران این نیست که در جایگاه سی و یکم بودجه‌ای کشور قرار بگیرد، افزود: توسعه در استان تهران نیازمند جنب‌وجوش و حرکت و برنامه‌ریزی دقیق از سوی مسئولان و مدیران در قالب چارچوب‌ها و اصول است تا شاهد تغییر وضعیت در استان تهران باشیم.

استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه پویایی استان تهران به پویایی مدیران و مسئولان گفت: به‌رغم اینکه استان تهران یک‌چهارم ظرفیت تولید کشور را دارد و 52 درصد سهم مالیات کشور در استان تهران دریافت می‌شود، هنوز با ظرفیت اقتصادی فاصله داریم.

فخاری با تأکید بر اینکه به‌کارگیری ظرفیت‌های اقتصادی با شعار سال به‌منزله یک انقلاب است، ابراز داشت: متأسفانه جریان برنامه‌ریزی در استان تهران به‌شدت ضعیف است و این در حالی است که به همه مدیران و مسئولان ابلاغ شده است که باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجم داشته باشند و نظام بودجه‌ای و اولویت‌های آن‌ها مشخص باشد و جهت‌گیری‌ها برای برنامه 5 ساله در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه‌کاره را هر چه زودتر تمام کنیم، زیرا که هزینه‌های آن در حال افزایش است که در این صورت هم نیاز مردم تأمین خواهد شد و هم تکالیف مدیران مشخص می‌شود.

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

فخاری با اشاره به موضوع اتباع گفت: نزدیک به 50 درصد از اتباع کشور در استان تهران زندگی می‌کنند که البته در تلاش هستیم تا با دستگیری افراد غیرمجاز و خروج آن‌ها از کشور سطح غیرمجازی را با سرعت بسیار زیادی کاهش دهیم.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: سطح مجازی اتباع نیز در حوزه‌های اقتصادی، اجرایی، فرهنگی و غیره سازمان‌دهی می‌شود، زیرا که در حال حاضر بخش بزرگی از ظرفیت‌های استان تهران در اختیار اتباع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟