Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس اداره دامپزشکی کنارک گفت: مجتمع پرورش میگوی شرکت کشت و صنعت مکران واقع در گوردیم کنارک امسال برای دومین سال متوالی طرح پرورش میگو در واحدهای نوزادگاهی را به اتمام رسانید.

دکتر گل محمد عشقی در گفت وگو با ایسنا افزود: کارشناسان بهداشتی اداره دامپزشکی این شهرستان در طول مدت طرح پرورش میگو نسبت به اعمال نظارت های بهداشتی براساس ضوابط سازمان دامپزشکی بویژه برنامه ملی راهبردی لکه سفید میگو اقدام کرده و در طول این دوره پرورشی موردی از ردیابی ویروس عامل بیماری لکه سفید در میگوهای پرورشی و منابع وحشی مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از اوایل فروردین ماه سال جاری در واحدهای نوزادگاهی این مجتمع، بیش از ۲ میلیون ۲۰۰هزار قطعه پست لارو دخیره سازی شده و در اواسط تیرماه با تولید حدود ۲۶ تن میگو ، مرحله اول دوره پرورش (کراپ اول) به پایان رسید.

دکتر عشقی خاطرنشان کرد: مجتمع پرورش میگوی شرکت کشت و صنعت مکران واقع در گوردیم کنارک امسال برای دومین سال متوالی طرح پرورش میگو در واحدهای نوزادگاهی را به اتمام رسانید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود