Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی، شهردار منطقه 11 تهران اعلام کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت ویژه برنامه های شاد و متعددی در دارالولایه شهر تهران در نظر گرفته شده است.

وی افزود : برنامه های مفرح از عید قربان آغاز شد و تا عید غدیر نیز ادامه دارد.

 شهردار منطقه ۱۱ تهران ضمن اشاره به هم افزایی همه معاونت ها برای برپایی جشن های با شکوه عید قربان تا غدیر گفت: نقاره زنی جوانان و خدام الرضا(ع) در محله های مرکزی تهران، راه اندازی پویش بچه های مولا با دعوت از نوجوانان برای تهیه شعر و سرود در روز غدیر، برپایی جشن های همه روزه در بوستان ها و اماکن تاریخی و گردشگری منطقه، برپایی استیج شادی و نشاط در شب های عید همراه با پذیرایی و اطعام روز غدیر با اجراهای فرهنگی و با نشاط  از جمله اقدامات و جشن هایی است که در این ایام‌توسط اداره های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موسوی همچنین به حال و هوای شهر و زیباسازی بصری معابر ویژه ایام شادی و‌سرور شیعیان در دارالولایه شهر تهران اشاره کرد و افزود: تمامی میادین مهم منطقه و معابر اصلی از جمله منیریه، راه آهن، حر، پاستو، ابوسعید، ولیعصر عج و مولوی با استفاده از ریسه و پرچم های پایه دار اذین بندی شده و ابر پرچم های منقش به نام مقدس حضرت امیرالمومنین علی(ع) بر سردر ساختمان های بزرگ و مهم منطقه شامل: ساختمان تاکسیرانی، ساختمان دادسرا و ساختمان شرکت پست نصب شده تا نوید اور این جشن بزرگ باشد.

وی گفت: المان های ویژه عید غدیر از سازمان زیباسازی شهر تهران تحویل گرفته شده و دو المان در چهارراه حضرت ولیعصر عج و میدان منیریه نصب شده است.

شهردار منطقه ۱۱ تهران خاطرنشان کرد: همه معاونت ها و ادارات منطقه ۱۱ در حال تلاش و امادگی برای برپایی جشن و سرور عید غدیر هستند و از تمامی مردم دعوت می کنیم تا در پویش اطعام بزرگ غدیر که سفارش ویژه امامان و پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) است؛ شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن شادی دهه ولایت ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان