Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین با بیان اینکه به‌دنبال تحقق مطالبات به‌جای‌مانده تعاونی‌های مسکن و یا ساختن بیمارستان در قزوین هستیم گفت: نهادهای اجرایی و نظارتی باید نگاه تعاملی داشته باشند تا بتوانیم بعد از سال‌ها این مشکلات را برطرف کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، محمدمهدی اعلایی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین که در دفتر سازمان بازرسی کل استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات انباشته‌شده مانند تعاونی‌های مسکن در استان قزوین مدیران نباید از تصمیم‌گیری بترسند و از آنها می‌خواهیم شجاعانه و جسورانه برای تحقق مطالبات و رفع مشکلات آنها تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طی سالیان اخیر بسیاری از منافع مردم به خاطر خلل در تصمیم‌گیری‌هایی که باید به‌موقع انجام می‌شد، ضایع شده و برای اینکه بتوانیم مطالبات به‌جای‌مانده تعاونی‌های مسکن و یا ساختن بیمارستان را محقق کنیم، نهادهای اجرایی و نظارتی باید نگاه تعاملی داشته باشند تا بتوانیم بعد از سال‌ها این مشکلات را برطرف کنیم.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی جدید استان اراده برای تحقق مطالبات برزمین‌مانده را دارد، گفت: تلاش می‌کنیم در محدوده اختیارات و تا جایی که قانون به ما امکان می‌دهد، مطالبات باقی‌مانده را محقق کرده و سنگ‌ها را از پیش پای مردم برداریم و از دستگاه‌های نظارتی مثل بازرسی کل هم توقع همکاری و همراهی داریم.

وی ادامه داد: اگر دیدگاه باز و مثبتی نسبت به مسائل استان داشته باشیم و با رویکرد حل مسئله پیش برویم، بسیاری از مشکلات مردم مرتفع خواهد شد. ضمن اینکه تکلیف مدیران حل مشکلات مردم است و مدیری که به خاطر ملاحضه‌کاری نسبت به برطرف‌سازی مشکلات مردم ورود نکند، ترک فعل و کم‌کاری انجام داده است.

سلامت و فسادستیزی ملاک انتصاب مدیران است

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود مبارزه با فساد اداری و سالم‌سازی فضای ادارات را از اهداف دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در همین راستا از ابتدا تلاش کنیم اشخاصی را در مسئولیت‌های مختلف منصوب کنیم که از سلامت و فسادستیزی آنها اطمینان داریم و مقابله با فساد در همه ابعاد جزو رویکردهای اصلی ماست.

استاندار قزوین: برندهای مشهور فرش قزوین شناسایی می‌شوند استاندار قزوین: طرح انتقال آب طالقان به آبیک به‌زودی تکمیل می‌شود معاون استاندار قزوین: دانشگاهیان در شناسایی اشکالات سند تحول به دولت کمک کنند

اعلایی افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری و تغییر رویکردی که در حوزه مدیریت استان قزوین اتفاق افتاده، اجرای طرح‌های بزرگی را در دستور کار داریم که البته برای موفقیت این طرح‌ها به تعامل با سایر مجموعه‌های حاکمیتی و دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل استان قزوین هم نیاز داریم.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بازرسی استانداری قزوین تعاون سازمان بازرسی استانداری قزوین تعاون تعاونی های مسکن استاندار قزوین تحقق مطالبات استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   

محمد خانچی معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان امروز در همایش روز شوراها که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد؛ گفت: حمایت و توجه ویژه استاندار خوزستان از موضوعات عمرانی شهری و روستاها استان موجب ابجاد تحول در این حوزه شده است.

او افزود: با شروع دولت سیزدهم اعتباراتی که سال های سال به خوزستان پرداخت نشده بود به این استان تزریق شد و می تواند در کارنامه و عملکرد مجموعه شوراها و شهرداری تاثیر مثبتی داشته و امیدواریم در یک سال باقیمانده بتوانیم تحول جدی و اساسی را در سطح منطقه ایجاد کنیم.

آقای خانچی ادامه داد: شوراها مجموعه شورای شهر و روستا هستند نه شورای شهرداری، شورایی موفق است که مسائل منطقه خود را آمارگیری کرده و برای برطرف کردن آن ها راهکار ارائه دهد، شبانه روز به دنبال شهردار بودن و پرداختن به مسائل حاشیه ای شهرداری شهرداری نشان از ضعف عملکردی شوراها دارد.

معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان گفت: شورای شهر و مجموعه شهرداری باید در کنار مردم بودن را تمرین کنند، از نگاه مردم شهر را اداره کنند و از نظرات آن ها استفاده کنند تا موفق شوند. 

این مقام مسئول افزود: نقش شوراها در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریت شهری و روستایی ابعاد مختلف دارد که یک بخش آن خدمات عمومی است و شوراها باید در سایر حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و رفع آسیب‌های اجتماعی که مردم را رنج می‌دهد هم نقش‌آفرین باشند و منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را سرعت بخشیده، از اینرو بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند. 

محمد خانچی یادآور شد: اعتباراتی تحت عنوان عوارض آلایندگی به استان پرداخت می شود محدود است و ممکن است در مرحله های بعدی دیگر این اعتبارات به استان تعلق نگیرد، ضرورت دارد شهرداری ها با خلق منابع جایگزین از وابستگی به این اعتبارات خودداری کنند. 

او در پایان با اشاره به شعار سال و تحقق آن اضافه کرد: شوراها با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تولید، ایجاد بازارچه‌های مرزی و توجه به اقتصاد دریا و اقتصاد گردشگری، توسعه فعالیت‌ها در حوزه آبزیان و رونق معادن و کشاورزی، می‌توانند ثروت‌های هنگفت موجود در کشور را از قوه به فعل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند