Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@13:43:55 GMT

کشف کالاي قاچاق در شهرستان لردگان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۰۹۷۴

خبرگزاری آریا-سرهنگ علی تابش فرد در گفت‌وگو با خبرنگارآریا در شهرکرد اظهارداشت : مجموعه انتظامی با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و کسانی که با وارد کردن کالاهای بی‌کیفیت و قاچاق، سلامتی مردم و امنیت اقتصادی جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.
وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در 3 واحد صنفی در شهر لردگان ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان لردگان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع، واحدهای صنفی مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضائی به همراه رئیس اداره تعزیرات و عوامل شبکه بهداشت به این مکان اعزام شدند.
این مقام انتظامی به كشف 600 قلم انواع لوازم آرایشی و تعداد 90 پاكت سیگار(جمعا 1800 نخ) سیگار قاچاق در بازرسی از این مغازه ها اشاره كرد.
سرهنگ تابش فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این كشفیات را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند افزود: لوازم قاچاق تحویل پلیس آگاهی و واحدهای صنفی متخلف نیز پلمب شدند.
وی در پایان از مردم خواست برای توسعه اقتصادی و رفع بیکاری در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قاچاق لوازم آرایشی توسعه اقتصادی مراجع قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات