Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:32:12 GMT

مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۹۷۲۶

مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل

لوازم خانگی بخش مهمی از وسایل موجود در یک خانه را تشکیل می دهند. بعضی از این لوازم به آسانی حمل می شوند، اما بعضی دیگر به دلیل حجم بزرگتر و وزن بالاتری که دارند، قابلیت جا به جایی آسانی ندارند. حال تصور کنید اگر یکی از این وسایل سنگین آسیب ببیند، چگونه می خواهید آن را به مرکز تعمیرات ببرید. قطعا چنین کاری سخت و دشوار است و باید به مرکزی که خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل را ارائه می دهد، رجوع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب به بررسی کامل مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

تعمیر در منزل مناسب کدام لوازم خانگی است؟


یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی هستند که باید در منزل تعمیر شوند. این وسایل جابجایی سختی دارند و نمی توان آنها را به راحتی حمل کرد و به مرکز تعمیرات برد. به طور کلی بهترین نوع تعمیرات برای اینگونه وسایل خانگی، تعمیر در منزل است.


تعمیر یخچال


یخچال یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در تمامی خانه هاست. این وسیله، مواد غذایی مختلف را برای استفاده کوتاه مدت و بلند مدت در دمایی مناسب نگهداری می کند و در صورتی که آسیب ببیند، بخشی از مواد غذایی موجود در آن فاسد می شود و زندگی خانواده مختل می شود.
تعمیر یخچال در منزل باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود تا با توجه به مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل، سایر آسیب های احتمالی به حداقل برسد. رایج ترین مشکلات مربوط به یخچال شامل خاموش شدن دستگاه، صدای غیر طبیعی، کم شدن سرمای یخچال، کار نکردن موتور، تمام شدن گاز یخچال، بسته نشدن درب، برفک زدن فریزر، آلارم دادن یخچال و کار نکردن یخساز است. در بعضی مواقع مشکل به وجود آمده با تعمیر قطعات و انجام تنظیمات رفع می شود اما گاهی نیاز به تعویض قطعات یخچال نیز است.

تعمیر ماشین لباسشویی


یکی دیگر از لوازم خانگی مهم و ضروری در تمامی خانه ها، ماشین لباسشویی است. این وسیله انواع مختلف لباس و وسایل پارچه ای را می شوید و خشک می کند. اگر ماشین لباسشویی آسیب ببیند، نمی توان از آن برای شستن لباس استفاده نمود و باید لباس ها با دست شسته شوند که کار سخت و زمان بری است. ماشین لباسشویی به دلیل حجم و وزن بالایی که دارد باید در منزل تعمیر شود زیرا جابجایی آن بسیار دشوار است.
تعمیر ماشین لباسشویی در منزل می تواند به دلیل بروز مشکلاتی نظیر خاموش شدن، آبگیری نکردن، شستن ناتمام، آبگیری مداوم، نشت آب، صدای غیر عادی، گرم نکردن آب، عدم شستشوی لباس ها، عدم تخلیه آب، خشک نکردن لباس ها، لرزش و حرکت بر سطح زمین صورت بگیرد. معمولا هر یک از این مشکلات ممکن است مربوط به یک یا چند قطعه از ماشین لباسشویی باشد که باید توسط تعمیرکار مربوطه در منزل بررسی و رفع می شود.


مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل


مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل بر کسی پوشیده نیست، زیرا جابجایی لوازم خانگی سنگین و بزرگ مانند یخچال و ماشین لباسشویی، علاوه بر هزینه هایی که دارد با خطراتی نیز همراه است. در ادامه به بررسی سه مزیت مهم تعمیر لوازم خانگی در منزل می پردازیم.

صرفه جویی در زمان و هزینه
معمولا برای انتقال یخچال و یا ماشین لباسشویی آسیب دیده به مرکز تعمیرات، شما باید از وانت استفاده کنید. بردن این لوازم خانگی به مراکز تخصصی تعمیرات، بسیار زمان بر است و علاوه بر دستمزد تعمیرکار، هزینه وانت و ایاب و ذهاب را نیز به شما تحمیل می کند.
در نقطه مقابل تصور کنید که تعمیرکاری ماهر از یک مجموعه تعمیراتی معتبر، تنها با یک تماس به منزل شما آمده و مشکل ایجاد شده را شناسایی و در اسرع وقت رفع نماید. این کار موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما شده و مقرون به صرفه تر است. بزرگترین حسن تعمیر لوازم خانگی در منزل، صرفه جویی در زمان و هزینه است. کاهش خطرات ناشی از جا به جایی لوازم خانگی
یخچال، ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی سنگین و بزرگ که جا به جایی سختی دارند، باید در منزل تعمیر شوند، اما اگر بخواهید آنها را به مرکز تعمیرات انتقال دهید، ممکن است خطراتی به دنبال داشته باشد. گاهی در طول مسیر جا به جایی و انتقال به مرکز تعمیرات، وسیله شما به دیوارها برخورد کرده و آسیب های بزرگتری می بیند.
در چنین زمانی شما باید علاوه بر مشکل اصلی، برای مشکل به وجود آمده هم هزینه های جداگانه ای را پرداخت کنید که اصلا مقرون به صرفه نیست. از جمله مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل، کاهش خطرات ناشی از جا به جایی وسایل است. این شیوه از تعمیرات وسایل خانگی در منزل، برای ساکنین آپارتمان ها و برج ها یک مزیت محسوب می شود. آسودگی خاطر بابت استفاده از قطعات باکیفیت
زمانی که تعمیر لوازم خانگی در مراکز تعمیرات و دور از چشم شما انجام شود، ممکن است از قطعات بی کیفیت برای رفع مشکل به وجود آمده استفاده شود. با این کار پس از گذشت مدت زمانی اندک، لوازم خانگی مجددا خراب شده و این موضوع هزینه های تعمیرات را افزایش می دهد.
اما تعمیر لوازم خانگی در منزل با نظارت کامل شما انجام می شود و شما می توانید از کیفیت قطعات به کار رفته اطمینان حاصل کنید. از این طریق می توانید مهارت تعمیرکار را نیز ارزیابی کرده و سوالات خود را در زمینه وسیله آسیب دیده مستقیما از وی بپرسید.

بهترین شرکت تعمیر لوازم خانگی در منزل


تعمیر لوازم خانگی در منزل به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید توسط مرکزی معتبر و حرفه ای انجام شود. مجموعه تعمیره به عنوان بهترین شرکت تعمیر لوازم خانگی، در شهر تهران، پردیس و حومه به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.
از مهمترین مزایای تعمیر لوازم خانگی در منزل با تعمیره می توان به ارائه ضمانت ۶ ماهه تعمیرات اشاره کرد. این مجموعه که از تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی بهره‌مند است، با سیاست های مشتری مدارانه ای که دارد، همواره در راستای جلب رضایت مشتریان قدم برداشته و بالاترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت ها ارائه می دهد.

کد خبر 1651646

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی جا به جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان