Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر مطالبات این اداره کل از کارگاه‌ها، کارفرمایان، سازمان‌های دولتی و خصوصی را ۷۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: ماهانه ۱۶۸ میلیارد تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی استان بوشهر حقوق پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

عباس دیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به استقرار 15 اداره و 15 شعبه اقماری تأمین اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: اکنون 346 هزار نفر بیمه شده اصلی و با احتساب اعضای خانواده آنان افزون بر 900 هزار از خدمات تأمین اجتماعی استان بوشهر استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 75 درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند خاطرنشان کرد: 22 هزار کارگاه و 35 هزار بازنشسته و مستمریبگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ماهانه 168 میلیارد تومان به بازنشستگان خبر داد و بیان کرد: قرار است مابه تفاوت افزایش 10 درصدی حقوق این افراد تا پایان تیر و مرداد واریز شود.

آمادگی استانداری هرمزگان برای توسعه ‌پروژه‌های بیمارستانی سازمان تامین اجتماعیبدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران تهاتر شد349 هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند

دیری از پرداخت ماهانه هشت میلیارد تومان بیمه بیکاری به یک هزار و 700 نفر خبر داد و افزود: در بخش تعهدات کوتاه مدت این سازمان ماهانه پنج میلیارد تومان به بیمه شده‌ها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به میزان بدهی سازمان‌ها و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی از اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر افزود: مطالبات این اداره کل از کارگاه‌ها، کارفرمایان، سازمان‌های دولتی و خصوصی 700 میلیارد تومان است که برای وصول آن از طرف دستگاه قضا در حال پیگیری است.

انتهای پیام/190/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تأمین اجتماعی استان بوشهر میلیارد تومان دولتی و خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که سال گذشته غرفه‌هایی که وابستگی دولتی داشتند، از وضعیت مطلوب جانمایی در نمایشگاه کتاب برخوردار بودند، گفت: ملاک اختصاص غرفه به ناشران تعداد قابل توجه اثر آنهاست. دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند در پاسخ به این سوال که آیا رصدی انجام شده که چند درصد از مردم کتاب‌های خریداری شده نمایشگاه کتاب تهران را مطالعه می‌کنند، گفت: خواندن کتاب به عهده خود خریداران است. کتابی که خریداران وقت می‌گذارند، هزینه و خریداری می‌کنند، حتماً انتخابی پشتش بوده است. در پاسخ به آمار‌هایی که نشان می‌دهد سرانه مطالعه کشور اندک است، باید گفت که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با کشور‌ها دیگر پایین نیست. ما نسبت به وضعیت مطلوب کشور خودمان فاصله داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند