Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیته فنی اداره کل استاندارد استان اردبیل اظهار کرد: اخذ گواهی ایمنی برای تجهیزات شهر بازی و زمین بازی ضروری است و تمامی تجهیزات فاقد گواهینامه پلمب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید جلوی فعالیت این تجهیزات فاقد استاندارد را بگیرند، تصریح کرد: استفاده از شهر بازی‌های استاندارد حق تمامی شهروندان است و مردم باید در این زمینه آرامش خاطر و امنیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان اردبیل به اقدامات اداره کل استاندارد در راستای رصد و پایش تجهیزات شهر بازی در اردبیل اشاره کرد و گفت: تمامی تجهیزات مستقر در شهر بازی‌های استان در طول سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی فنی قرار می‌گیرند.

علایی از کنترل و بازرسی بیش از ۱۰۰ مورد از تجهیزات بازی در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد و افزود: این بازرسی‌ها برای حفظ سلامت مردم و افزایش ضریب ایمنی توسط شرکت‌های طرف قرارداد اداره کل استاندارد استان اردبیل انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این تعداد تجهیزات شهر بازی توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده این اداره کل مورد بازرسی قرار گرفته که نسبت به پیش‌بینی برنامه عملیاتی در سال‌جاری، ۵۳ درصد تحقق یافته است.

علایی با تاکید بر اجباری بودن اجرای استاندارد تجهیزات شهر بازی و زمین‌های بازی در سطح شهر اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبه شورای استاندارد استان در سال‌جاری، لزوم استانداردسازی تجهیزات شهر بازی فاقد مجوز بهره‌برداری توسط مالکان بسیار ضروری است و ما خواستار جلوگیری از فعالیت تجهیزات فاقد استاندارد توسط شهرداران هستیم.

وی مالکان این تجهیزات را به استانداردسازی شهر بازی‌ها فراخواند و بیان کرد: لزوم توجه جدی شهرداران شهرستان‌های استان به موضوع استانداردسازی تجهیزات مستقر در زمین‌های بازی مهمترین مطالبه ما است.

علایی از پیگیری‌های دادستان اردبیل در راستای استانداردسازی، بازرسی و نظارت بر تجهیزات شهر بازی‌ها و زمین‌های بازی فعال در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: علی‌رغم اعلام ضرورت اخذ گواهی ایمنی به شهرداری‌ها، اکثر تجهیزات مستقر در زمین‌های بازی استان فاقد مجوز بهره‌برداری هستند که انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، شهرداری‌های استان از فعالیت زمین‌های بازی فاقد مجوز بهره‌برداری جلوگیری کنند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: بهره‌برداری غیرمجاز از تجهیزات زمین بازی فاقد گواهی‌نامه ایمنی ممنوع است و تمامی عواقب آن بر عهده شهرداران است.

کد خبر 5539446

منبع: مهر

کلیدواژه: شهربازی اداره کل استاندارد اردبیل نظارت و بازرسی استانداردسازی کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد سنندج کل استاندارد استان اردبیل تجهیزات شهر بازی زمین های بازی بهره برداری شهر بازی ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

مرتضی طاهری‌فرد، ۱۳ اردیبهشت با اعلام خبر شناسایی و دستگیری یک دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین، افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

طاهری‌فرد افزود: از نامبرده ۴۰۰ فقره قرارداد سهم مالک واهی که در دست فروش به مردم بود، کشف شده است.

همچنین حسین سالاری معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل هم اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل که با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

سالاری افزود: در بازرسی از بنگاه املاک وی، تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد