Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس دیری گفت: ۱۵ اداره و ۱۵ شعبه اقماری تأمین اجتماعی در استان بوشهر مستقر است که اکنون ۳۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی و با احتساب اعضای خانواده آنان افزون بر ۹۰۰ هزار از خدمات تأمین اجتماعی استان بوشهر استفاده می‌کنند.

وی می گوید ۷۵ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که ۲۲ هزار کارگاه و ۳۵ هزار بازنشسته و مستمریبگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر می گوید ماهانه ۱۶۸ میلیارد تومان به بازنشستگان پرداخت شده است و قرار است مابه تفاوت افزایش ۱۰ درصدی حقوق این افراد تا پایان تیر و مرداد واریز شود.

به گفته دیری ماهانه هشت میلیارد تومان بیمه بیکاری به یک هزار و ۷۰۰ نفر پرداخت می شود که در بخش تعهدات کوتاه مدت این سازمان ماهانه پنج میلیارد تومان به بیمه شده‌ها پرداخت می‌شود.

وی می گوید: مطالبات این اداره کل از کارگاه‌ها، کارفرمایان، سازمان‌های دولتی و خصوصی ۷۰۰ میلیارد تومان است که برای وصول آن از طرف دستگاه قضا در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی دستگاه قضا میلیارد تومان تأمین اجتماعی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • فیلم/ مالیات ماهانه طلافروش‌ها چقدر است؟
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم