Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:26:49 GMT

معرفی سوارکاران برتر همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۰۶۴

معرفی سوارکاران برتر همدان

محمدرضا شوشتری,سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: این رقابت‌ها به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد که در این دوره از پیکار‌ها ۳۰ سوارکار در رده‌های مختلف به مدت یک روز با هم به رقابت پرداختند.

او گفت:در رده آزاد با ارتفاع ۱۱۵ سانتی‌متر، مهدی حمزه‌ای با اسب «هایرون» از باشگاه کوثر بر سکوی نخست ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: در این رده، امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب «کنسولاون هف»، و ثنا شوشتری با اسب «مایا» از باشگاه اکباتان به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمدرضا شوشتری گفت: در رده بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۵ سانتی متر نیز، فرزاد سهیل قاسمی با اسب «سینتیا» عنوان قهرمانی را کسب کرد و علیرضا علیزاده با اسب «کوئیک‌نیک» و مهدی حمزه‌ای با اسب «مویگا» به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

او گفت: در رده کمتر از ۱۸ سال نیز ثنا شوشتری با اسب «مایا»، کیان قراگزلو با اسب «برولا» و فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب «دیزاین» نیز به ترتیب، عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: این مسابقات به شکل استانی برگزار می‌شود که در طول ۲ سال و نیم گذشته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، برگزاری اینچنین مسابقاتی با محدودیت همراه بود.

استان همدان دارای ۱۰۰ سوارکار فعال در رشته‌های مختلف است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات پرش با اسب هیات سوارکاری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم