Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه شب در یک جدال فوق‌العاده حساس و تماشایی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان خواهد رفت؛ تکرار مسابقه دور گروهی که در آن بازی تیم بهروز عطایی موفق شد در مقابل ١٠ هزار تماشاگر حاضر در گدانسک لهستان را شکست دهد.

امیرحسین اسفندیار در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در رابطه با این مسابقه گفت: قطعا مرحله سختی است زیرا به شکل تک بازی است و در مرحله یک چهارم نهایی هر تیمی شکست بخورد از دور مسابقات حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسابقه مهم و سختی در این مرحله با تیم لهستان داریم. یک بار در هفته سوم لهستانی‌ها را در خانه خودشان شکست دادیم و این تیم با دو برابر توان خود به میدان می‌آید تا شکست برابر ایران را جبران کند.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: بازیکنان نیز تمام توان خود را در این مسابقه به کار خواهند گرفت تا با شکست دوباره لهستان یک برد دیگر به دست آورند و مردم را نیز خوشحال کنند. در مجموع بازی خیلی سختی خواهد بود زیرا دو تیم با صد درصد توان به میدان می‌آیند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی درباره دلایل ماندن در لهستان و پیگیری تمرینات در این کشور تا آغاز مرحله نهایی نیز گفت: ایتالیا نتوانست شرایط مناسب برای تیم ملی را مهیا کند بنابر این در گدانسک ماندیم و دو سالن بدنسازی و والیبال اجاره کردیم. قطعا سالن والیبال شرایط سالن مسابقات را ندارد، اما سالن خوبی است و کمی هم مشکل تغدیه داشتیم که برطرف شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین اسفندیار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان و ایده مردم در رفع مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح چهارشنبه در میز خدمت روستای خسروآباد که با حضور استاندار کردستان برگزار شد اظهار کرد: امروز در روستای خسروآباد مردم این روستا و بخش چنگ الماس به بیان مشکلات خود می‌پردازند.

وی افزود: رفع مشکلات مردم امری مهم است و لازم است تا با تلاش مضاعف در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

محبیان عنوان کرد: مردم همواره یاری رسان دولت در تمام امور هستند و در انجام امورات و رفع مشکلات از توان و فکر مردم استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در میز خدمت روستای خسروآباد مردم بخش چنگ الماس به بیان مشکلات خود پرداختند و مدیران کل استان نیز در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6100173

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود
  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • حذف نوشاد عالمیان با شکست برابر شگفتی ساز ۱۹ ساله
  • توان و ایده مردم در رفع مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توانمان را برای صعود به المپیک می‌گذاریم
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد