Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:13:11 GMT

دولت به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۱۶۲

دولت به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه ورود کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در جمع مسئولین و قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب با تبریک عید غدیر خم با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه و خطرات زیست محیطی ناشی از خشکیدن آن در منطقه خطاب به دولتمردان و نمایندگان دولت در استان خاطرنشان کرد: اگر برنامه جامع، مدون و معقول برای احیای دریاچه ارومیه دارید، سریعاً اجرا کنید و گرنه برنامه‌های دولت‌های قبلی را ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صورت تعلل دیگر این منطقه غیر از بیماری‌های مهلک و لاعلاج محلی برای زندگی و آرامش نخواهد بود و در صورت ادامه همین روند ادامه زندگی در این مناطق ناممکن خواهد بود و دیگر امکان زندگی مقدور نخواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات شهرداری بناب از عدم تحقق وعده‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر در راه اندازی نهضت آسفالت در مرکز شهر و خیابان‌های مرکزی شهر انتقاد کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: علیرغم وعده و وعیدهای شهرداری و شورای اسلامی شهر برای انجام عملیات آسفالت در محلات داخل شهر تابستان تمام می‌شود اما چاله‌های خیابان‌های مراکز پرتردد شهر انسان را خجالت زده می‌کند.

وی افزود: از مسئولین شهرداری می‌خواهیم به وعده‌های خود در آسفالت محلات و خیابان‌های اصلی شهر عمل کنند.

کد خبر 5539517

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب امام جمعه بناب دریاچه ارومیه کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا حجاب و عفاف عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل عفاف و حجاب خراسان رضوی شیوع کرونا مشهد سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 بارش شدید باران و رهاسازی گسترده آب باعث شده ورود آب به دریاچه ارومیه از طریق پنج رودخانه پیوسته شود. ویدیویی دیدنی از لحظۀ اتصال 5 رود با دریاچۀ ارومیه را با جزئیات می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها