Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۵ دراین‌باره گفت: «این برنامه با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، تقویت هویت دینی و گسترش نشاط اجتماعی و عمومی، جنب دریاچه بوستان بزرگ آزادگان درحال برگزاری است.»

«حسن رجبی» افزود: «در این جشنواره برنامه‌های متنوعی از جمله بازی‌های گروهی، برپایی جشنواره اقوام ایرانی، رقابت‌های نشاط سالمندی، بازی‌های بومی و محلی تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «در این برنامه از هنرمندان و خوانندگان شاخص از جمله «حسن ریوندی»، «علی لهراسبی»، «مهدی یغمایی»، «حمید هیراد» دعوت شده است تا لحظات خوشی را برای شهروندان رقم بزنند و گروه‌های هنری از جمله «فیتیله» و «عمو نیما» برای کودکان اجراهای مهیج دارند.»

این جشنواره تا ۲۵ تیرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا به نشانی بزرگراه آزادگان شرق، قبل از سه راه افسریه، خیابان بوعلی،بوستان آزادگان  مراجعه کنند.

کد خبر 690555 برچسب‌ها محله كنسرت موسيقى همشهری محله کودکان شهرداری شادی عید غدیر منطقه ۱۵ اوقات فراغت شهر بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله كنسرت موسيقى همشهری محله کودکان شهرداری شادی عید غدیر منطقه ۱۵ اوقات فراغت شهر بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 6094402 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال