Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@07:21:05 GMT

از صبوری مردم در جراحی اقتصادی تشکر می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۰۲۳۴۷

از صبوری مردم در جراحی اقتصادی تشکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: پیشاپیش عید بزرگ جهان اسلام، عید سعید غدیر خم را تبریک عرض می‌کنم.

او با تبریک ولادت امام علی‌النقی (ع)، افزود: تبریک ولادت حضرت را با یک روایت عرض می‌کنم تا از برکات آن حضرت استفاده کنیم، ایشان فرمودند هر کس تقوای الهی را در زندگی خود جدی بگیرد خدا او را حفظ می‌کند، به او آسیب نمی‌رساند، مورد عنایت و حمایت خدا قرار می‌گیرد، هر کس خدا را اطاعت کند دیگران مطیع او می‌شوند، علاقه‌مند او می‌شوند، اطاعتی که از امیرالمؤمنین (ع) در همه دنیا می‌بینیم رمزش این است که امیرالمؤمنین (ع) مطیع خدای متعال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عابدینی گفت: شاگردان مکتب امیرالمؤمنین (ع) که مطیع خدا هستند دیگران هم به آن‌ها ارادت می‌ورزند و همه دوست دارند پیرو آن‌ها باشند، امام هادی (ع) در ادامه این حدیث شریف فرمودند هر کس رضای خدا را کسب کند هیچ ابایی از خشم مخلوقین ندارد، دیگران هر کاری خواستند بکنند اگر کسی رضای خدا را به دست آورد چه غم دارد که دیگران با او بدی کنند، بدی به خود فرد بدی کننده باز می‌گردد و آبروی او از بین می‌رود و ضرر و زیانش متوجه خود او می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امام هادی (ع) در ادامه فرمودند حیله‌ها، نیرنگ‌ها و بدی‌ها در صورت کسانی می‌خورد که کارشان حیله و نیرنگ و نفاق علیه مومنین است، این را از مکتب امام هادی (ع) یاد می‌گیریم.

او یادآور شد: در ادامه حدیث نیز آمده است هر کس خدا را خشمگین کند و خلاف رضای خدا رفتار کند، هیچ امانی برای او نیست از اینکه از خشم و غضب خدای متعال در امان باشد، آن کسی که خدا را خشمگین می‌کند خشم خدا از او انتقام می‌گیرد و آن کسی که رضای خدا را به دست می‌آورد در پناه خدا و تحت حمایت خدای متعال است.

آیت‌الله عابدینی گفت: همچنین میلاد حضرت امام کاظم (ع) را پیش رو داریم، میلاد آن حضرت را تبریک عرض می‌کنم و حدیثی از آن حضرت را بیان می‌کنم، از ایشان سؤال کردند در میان آدم‌ها چه کسی قیمتش از بقیه بالاتر است؟ حضرت فرمودند بیشترین و بالاترین قیمت را در میان آدم‌ها کسی دارد که همه دنیا را هم اگر به او بدهند، او همه دنیا را قیمت شخصیت خودش نمی‌داند؛ دیده‌ایم گاهی یک نفر برای یک مقام دست به هر کاری می‌زند، چنین کسی قیمت خودش را خیلی کم می‌بیند، قیمت این آدم یک میز و صندلی نیست، قیمت این آدم آن زمین یا مبلغی پول نیست، آن کسی که رشوه می‌گیرد، آن کسی که با گران‌فروشی برای مردم ایجاد زحمت می‌کند، قیمت چنین افرادی خیلی کم است و چنین افرادی ارزش خود را نمی‌فهمند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: کسی که دروغ می‌گوید ارزش خود را نمی‌داند، خود را به جهنم می‌فروشد، آن کسی که ظلم و ستم می‌کند، آن کسی که احتکار می‌کند، این‌ها قیمت خود را نمی‌دانند و خودشان را خیلی ارزان و مفت می‌فروشند، امام کاظم (ع) فرمودند قیمتی‌ترین آدم‌ها آن کسی است که اگر همه دنیا را هم به او بدهند احساس می‌کند که قیمت او از همه دنیا بالاتر است.

او افزود: حضرت در ادامه فرمود قیمت شما فقط بهشت است، کمتر از بهشت با چیز دیگری معامله نکنید، خودتان را به غیر بهشت نفروشید، این سفارش امام کاظم (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آغاز هفته بهزیستی و روز تأمین اجتماعی را داریم، هم به عزیزان خدمت‌گزار در این عرصه خدمت که سخت و مشکل است، تبریک عرض می‌کنم، در روز تأمین اجتماعی امیدوار هستیم که عزیزان ما توفیق داشته باشند که به مردم خدمت حداکثری داشته باشند.

آیت‌الله عابدینی در استان قزوین ادامه داد: سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان است و احترام می‌گذاریم به این نهادی که ناظر به مجلس و قوانین آن است.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز تأسیس نیروی انتظامی بیان کرد: این روز را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنیم و همه خدا قوت عرض می‌کنیم و هم بگوییم که جامعه به خدمات بیشتر شما نیازمند است و ان‌شاءالله خداوند برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم عزیز شما را یاری کند.

او همچنین گفت: الحمدلله ایام مراسم حج و زیارت بیت‌الله‌الحرام انجام شد و حاجیان در حال بازگشت هستند. به آن عزیزان تقبل‌الله عرض می‌کنیم و می‌گوییم محبت اباعبدالله‌الحسین (ع) ما را کنار خود جمع می‌کند و درباره کعبه هم گفته شده کعبه ما را کنار خود جمع می‌کند و این مهم نشان می‌دهد نماز، ایمان و عبادت مؤمنین و مسلمین را کنار یکدیگر جمع می‌کند و محبت را در بین آن‌ها افزایش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مراقب و مواظب هم باشیم و نسبت به هم محبت داشته باشیم تا امیرالمؤمنین (ع) هم ما را پیرو خود قبول کند و جزو اصحاب برکه با برکت غدیر خم باشیم و در عصر غیبت پیرو ولی امر مسلمین نایب امام زمان (ع) باشیم.

آیت‌الله عابدینی گفت: از صبوری و رفتار کرامت‌مدارانه مردم در مرحله گذر و شرایط سختی که جراحی اقتصادی برای جامعه پیش آورده، تشکر می‌کنیم و از دولت فخیمه و دست‌اندرکاران اقتصادی می‌خواهیم نسبت به نان، کیفیت نان، قیمت کالاهای مختلف، دارو و درمان نظارت بیشتری داشته باشند و بیش‌از پیش به مردم خدمت کنند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مردم هم به برکت ولایت امیرالمؤمنین (ع) همراهمی می‌کنند و باید دست مردم را ببوسیم و تشکر کنیم و دولت‌مردان هم وظیفه خود را بهتر انجام دهند تا بار مسائل معیشتی و اقتصادی را برای مردم سبک‌تر کنند و آسایش و رفاه بهتری را برای مردم فراهم آورند.

46

کد خبر 1651746

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین تبریک عرض عرض می کنم آن کسی همه دنیا رضای خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند