Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، صندلی ماساژ، آرامش و راحتی را پس از یک روز طولانی و خسته‌کننده به همراه دارد و اگر پس از مدت‌ها می‌خواهید به سلامتی و آرامش خود اهمیت بدهید، خرید آن را به تاخیر نیاندازید. صندلی ماساژ برای کسانی که به هر دلیلی به صورت مداوم به فیزیوتراپی مراجعه می‌کنند مناسب است. در این نوشته سعی داریم مطالب مفیدی را درباره این دستگاه شگفت انگیز که ممکن است ندانید به طور کامل توضیح دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندلی ماساژ چیست؟

صندلی ماساژور صندلی است که برای ماساژ درمانی طراحی شده است. صندلی‌های ماساژ معمولاً از ترکیبی از حرکات ورز دادن، چرخاندن، لرزش و ضربه زدن برای کار بر روی عضلات و بافت‌های نرم بدن استفاده می‌کنند. در بیشتر صندلی‌های ماساژور به موضوع گرما درمانی نیز توجه شده است که می‌تواند برای شل کردن عضلات سفت و بهبود گردش خون مفید باشد.

مزایای صندلی ماساژور

صندلی ماساژور به صندلی‌ای گفته می‌شود که دارای غلتک‌های ماساژور و کیسه هوا است و برای ماساژ کامل بدن شما طراحی شده است. صندلی‌های ماساژور به طور چشمگیری در حال محبوب شدن هستند. دلیل این موضوع نیز واضح است، با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی مردم، آن‌ها بیش از پیش به دنبال راه‌هایی برای آرامش و کاهش استرس هستند.

صندلی ماساژور انواع مختلفی در بازار دارد. برخی از صندلی‌های ماساژور فقط روی پشت تمرکز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر امکاناتی دارند که تمام بدن شما را پوشش می‌دهند. قیمت صندلی‌های ماساژور بسته به ویژگی‌هایی که دارند متفاوت است.

مزایای استفاده از صندلی ماساژور عبارتند از:

ایجاد حس آرامش: صندلی‌های ماساژور می‌توانند به شما در ایجاد آرامش و کاهش استرس کمک کنند.

بهبود گردش خون: عمل ماساژ توسط صندلی می‌تواند به بهبود گردش خون در اطراف بدن شما کمک کند.

تسکین درد: اگر از درد یا تنش عضلانی رنج می‌برید، صندلی ماساژ می‌تواند به تسکین آن کمک کند.

کاهش اضطراب و افسردگی: ماساژ می‌تواند با ترشح اندورفین (مسکن‌های طبیعی بدن) به کاهش اضطراب و افسردگی کمک کند.

اگر قصد خرید صندلی ماساژور را دارید، مهم است که مدل‌های مختلف را امتحان کنید تا متناسب با نیازهای خود را پیدا کنید.

انواع صندلی ماساژور

امروزه انواع مختلفی از صندلی‌های ماساژور در بازار وجود دارد. برخی از صندلی‌های ماساژور برای استفاده در محیط‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر برای مصارف خانگی ساخته شده‌اند. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع صندلی ماساژور آورده شده است:

صندلی ماساژور شیاتسو: این نوع صندلی ماساژ از ورز دادن، فشار دادن و ضربه زدن برای ماساژ بافت عمیق (دیپ تیشو) استفاده می‌کند. از صندلی ماساژور شیاتسو می‌توان در پشت، گردن، شانه‌ها و پاها استفاده کرد.

صندلی ماساژ سوئدی: صندلی‌های ماساژ سوئدی از ضربات صاف و طولانی برای شل کردن عضلات استفاده می‌کنند. از صندلی‌های ماساژ سوئدی می‌توان در پشت، گردن و پاها استفاده کرد.

صندلی ماساژ بافت عمیق: صندلی‌های ماساژ بافت عمیق از ضربات آهسته و عمیق برای رسیدن به لایه‌های عمیق‌تر بافت عضلانی استفاده می‌کنند. صندلی‌های ماساژ بافت عمیق را می‌توان در پشت، گردن و پاها استفاده کرد.

صندلی ماساژور ورزشی: صندلی‌های ماساژور ورزشی برای ورزشکاران یا هرکسی که از ماساژ شدید لذت می‌برد طراحی شده است. صندلی‌های ماساژور ورزشی را نیز می‌توان در پشت، گردن، شانه‌ها و پاها استفاده کرد.

صندلی ماساژور را از کجا بخریم؟

روش‌های مختلفی برای کسب اطلاع از امکانات و ویژگی‌ها و خرید صندلی ماساژور وجود دارد. مثلاً می‌توانید به صورت آنلاین، از یک فروشگاه تخصصی و بزرگ خریداری کنید. اگر به دنبال بهترین انتخاب و بهترین قیمت هستید، احتمالاً مایل به خرید آنلاین هستید. شرکت‌های معروف و معتبری در ایران وجود دارند که صندلی‌های ماساژور را می‌فروشند و اغلب شرایط فروش ویژه ای نیز دارند. از این شرکت‌ها می‌توان به شرکت روتای اشاره کرد.

هنگام خرید صندلی ماساژور، مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های آن بسیار مهم است. همچنین باید در صحبت با کارشناسان فروش این شرکت‌ها از تجربیات و راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید تا متوجه شوید که کدام صندلی برای شما ایده آل است. هنگامی که انتخاب‌های خود را محدود کردید، سپس می‌توانید صندلی ماساژور مناسب خود را انتخاب کنید.

تاریخچه صندلی ماساژ

صندلی ماساژور یک اختراع نسبتاً جدید است که اولین بار در سال ۱۹۸۴ در بازار رونمایی شد. از آن زمان، محبوبیت این صندلی‌ها به طور چشمگیری در حال افزایش است و هرروزه افراد بیشتری به مزایای ماساژ و استفاده از صندلی ماساژور پی می‌برند.

صندلی ماساژ توسط مهندس ژاپنی توکوجی اوگاوا اختراع شد. اوگاوا از ماساژورهای شیاتسو که در آن زمان در ژاپن استفاده می‌شد الهام گرفت. او متوجه شد که اگر بتواند دستگاهی بسازد که بتواند ماساژ شیاتسو را تکرار کند، خرید و استفاده از این محصول برای مردم بسیار راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

بنابراین صندلی ماساژ متولد شد!

این صندلی‌ها از انواع تکنیک‌های مختلف برای ارائه یک ماساژ کامل و آرامش بخش استفاده می‌کنند. اکنون بسیاری از صندلی‌ها دارای تنظیمات و برنامه‌های مختلف هستند که به شما امکان می‌دهد تجربه ماساژ خود را شخصی سازی کنید.

اگر به دنبال راهی برای استراحت و تجدید قوا هستید، صندلی ماساژور گزینه بسیار خوبی است. و به لطف محبوبیت روزافزون آنها، اکنون می‌توانید آنها را در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین یا مراکز خرید در سطح شهر پیدا کنید. می‌توانید برای دریافت مشورت از کارشناسان و آشنایی با شرکت‌های اصلی در گوگل این عبارت را جستجو کنید: شرکت‌های صندلی ماساژور

همچنین می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت معتبر صندلی ماساژ روتای به آدرس www.rotai.asia با محصولات آشنا شده و مشورت‌های لازم را از مشاوران این شرکت بگیرید.

آیا نشستن روزانه روی صندلی ماساژور اشکالی ندارد؟

پاسخ به این سوال بستگی به نوع صندلی ماساژور شما دارد. اگر یک صندلی ماساژور کاملاً فیزیکی دارید که فقط ماساژ مکانیکی را انجام می‌دهد، احتمالاً استفاده از آن هر روز خوب باشد. با این حال، اگر صندلی ماساژوری دارید که گرما یا سایر ویژگی‌های الکتریکی را دارد، باید با کارشناسان شرکتی که این دستگاه را از آن‌ها خریداری کرده‌اید مشورت کنید تا ببینید آیا استفاده روزانه از آن بی خطر است یا خیر. به طور کلی، احتمالاً بهتر است استفاده از هر نوع درمان الکتریکی را به یک یا دو بار در هفته محدود کنید.

چه فضایی برای صندلی ماساژور نیاز دارید؟

هنگامی که به فکر خرید یک صندلی ماساژور هستید، باید مطمئن شوید که فضای کافی برای آن دارید. برخی از صندلی‌ها بزرگ و جاگیر هستند، بنابراین مهم است که قبل از خرید فضای خود را اندازه گیری کنید. همچنین باید در نظر بگیرید که چند بار از صندلی استفاده می‌کنید و آیا آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارید یا خیر.

جمع بندی:

صندلی ماساژور نوعی مبلمان است که برای ارائه ماساژ به افراد طراحی شده است. این صندلی‌ها معمولاً دارای ویژگی‌ها و تنظیمات مختلفی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تجربه خود را شخصی‌سازی کنند. صندلی‌های ماساژ با استفاده از انواع تکنیک‌های ماساژ مختلف برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از بدن به کار می‌روند. بیشتر صندلی‌های ماساژور دارای هیترهای داخلی هستند که می‌توانند به آرامش عضلات و کاهش درد کمک کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5539418

منبع: مهر

کلیدواژه: صندلی ماساژور کسب و کار خرید آنلاین شهر تهران بازار تهران گروه خودروسازی سایپا قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت ماهی قیمت گوشت قیمت مرغ سایپا کسب و کار قیمت خرده فروشی قیمت میوه تولید داخلی گوشت قرمز صندلی های ماساژ صندلی های ماساژور استفاده می کنند توان در پشت صندلی ماساژور طراحی شده صندلی ماساژ صندلی ها ویژگی ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک (فیلم) راهکار‌های افزایش هوش عقلی و عاطفی در کودکان (فیلم) چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید