Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور ایجاد بستری جهت همکاری شتابدهنده‌ها با پارک و تقویت و حمایت از تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های نوپا اقدام به پذیرش شتابدهنده‌ها می‌کند.

شتابدهنده، مرکزی است که امکان رشد سریع و صحیح شرکت‌های استارت‌آپی را مهیا می‌سازد. در حقیقت، شتابدهنده مجموعه‌ای کامل از خدمات مورد نیاز برای پیش رشد و رشد یک کسب و کار نوپا نظیر منابع مالی، انواع مشاوره، فناوری‌ها و تجهیزات مختلف را در یک بازه زمانی کوتاه در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شتابدهنده‌ها در تمامی حوزه‌ها می‌توانند در فراخوان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شرکت کنند؛ البته اولویت جذب شتابدهنده در حوزه‌های تخصصی با روانشناسی و علوم تربیتی، کشاورزی و منابع طبیعی و جغرافیا و GIS است.

دارا بودن حداقل یک سال سابقه فعالیت در حوزه شتابدهی، برخورداری از حسن سابقه و تیم کارشناسی مجرب و ماهر در حوزه شتابدهی، ارائه برنامه خدمات، تعداد استارتاپ‌های موفق خروج‌یافته، تعداد استارتاپ‌های پذیرش‌شده و نوع حمایت‌های مادی و معنوی از جمله معیارهای پذیرش شتابدهنده‌های علاقه مند به همکاری با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در اعلام خدمات قابل ارائه به شتابدهنده‌ها، از مواردی نظیر فضای کار اشتراکی، استقرار در شعب مراکز نوآوری، استفاده از فضای سالن جلسات با تخفیف، ارائه معرفی‌نامه به شتابدهنده و معرفی تیم نام برده است.

ثبت‌نام در این فراخوان از ۲۲ تیر ۱۴۰۱ آغاز شده و در گام اول لازم است شتابدهنده‌های علاقه مند به حضور در این برنامه، به تکمیل فرم و ثبت‌نام از طریق وب‌سایت پارک علم و فناوری (http://utstpark.ir/karbarg/) اقدام نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی ۱۵۴ / ۱۶۴/ ۱۹۲ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تهران شتابدهنده پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شتابدهنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان نیاز پژوهشی این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ‌زاده گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» این شرکت در نظر دارد نیاز پژوهشی خود را که با همکاری واحدهای مختلف فنی و عملیاتی شناسایی می‌شوند، در مقاطع مختلف زمانی و براساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی وزارت نفت، میان دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز علمی، فراخوان کند.

وی عنوان نخستین فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را «تهیه و تدوین دانش‌ فنی، فناوری طراحی و پیاده‌سازی ثبت نرم‌افزار تخصصی مهندسی و عملیات نمودارگیری سطحی با قابلیت تطبیق با مجموعه‌های نمودارگیری سطحی» بیان کرد و افزود: این پروژه با همکاری متخصصان شاغل در واحدهای فنی و مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت تعریف و نهایی شده است و از طریق طرح پژوهشی اجرا می‌شود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در ادامه گفت: موضوع این طرح شامل ساخت نرم‌افزار تخصصی مهندسی عملیات نمودارگیری سطحی است که پیش از این نیز یک نوبت فراخوان شده است و اکنون براساس مصوبات نشست‌های کارگروه داوری و با توجه به اصلاحیه‌های انجام‌شده، دومین فراخوان آن منتشر شد.

بیگ‌زاده درباره راه‌های دسترسی و مشاهده فراخوان بیان کرد: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس www.sate.atf.gov.ir و سامانه نظام ایده‌ها و نیازها به آدرس www.nan.ac قابل مشاهده است و پژوهشگران می‌توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد طرح پژوهشی روی سایت به آدرس www.rtd.nioc.ir تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه یا رئیس پارک علم و فناوری مربوطه در سامانه ساتع ارسال کنند.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی مربوط به طرح پیش‌گفته روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها برای علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت امسال است. شماره‌تلفن‌های ‌ ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۵۸ و ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۲۰ برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها اختصاص دارد.

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر